הוכרז: Huawei Honor 7 – בעל מבנה אלומיניום מושך, קורא טביעות אצבע ומצלמת 20MP מצופה זכוכית ספיר

היצרנית הסינית הקטנה Meizu אמנם כבשה הבמה אתמול עם ההכרזה על סמארטפון הדגל שלה, ה-MX5, ונראה היה כי מרבית תשומת הלב, לפחות שלנו, הופנתה אליה. אך גם ל-Huawei, אחת מיצרניות הסמארטפונים הגדולות בעולם היה סמארטפון מעניין ויוקרתי לחשוף בפנינו אמש (ג’), כשהציגה במהלך מסיבת עיתונאים את Huawei Honor 7.

ה-Honor 7 מגיע אלינו עם עיצוב אלומיניום יוקרתי ומושך במיוחד לצד מפרט טכני מתקדם. מסך המכשיר יהיה בגודל 5.2 אינץ’ ברזולוציית תצוגה Full HD 1080p, ערכת שבבים המיוצרת על-ידי וואווי עצמה מדגם Kirin 935 הכוללת 4 ליבות Corex-A53 בתדר שעון 2.2GHz ו-4 ליבות A53 נוספות בתדר שעון מקסימלי העומד על 1.5GHz, זאת לצד מאיץ גרפי מסוג ARM Mali-T628.

זיכרון ה-RAM במכשיר יעמוד על 3GB וכשזה נוגע לנפח האחסון, נראה כי מדובר בבחירה מעט מוזרה מצידה של וואווי, שהחליטה לספק למכשיר שתי גרסאות, האחת בעלת 16GB והשניה בעלת 64GB, אליהן יתווסף חריץ להרחבת הזיכרון. כצפוי, ובהתאם לסדרת השמועות שקדמה להכרזה, כולל המכשיר גם חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע הנמצא מעט מתחת למצלמת המכשיר.

מערך הצילום ב-Honor 7 כולל מצלמת 20 מגה פיקסל ראשית המכוסה בזכוכית ספיר לצורך הגנה משריטות ופגיעות, וכן מצלמת 8 מגה פיקסל קדמית בעלת זווית צילום רחבה. סוללת המכשיר עומדת על קיבולת של 3,100mAh ומציעה פונקציית טעינה מהירה המתיימרת להגיע מ-0% ל-100% בשעה ו-25 דקות בלבד.

מימדי המכשיר לא מהמרשימים ביותר ועומדים על 143.2 מ”מ אורך, 71.9 מ”מ רוחב, 8.5 מ”מ עובי ומשקל העומד על 157 גרם. על גבי המכשיר ירוץ ממשק וואווי העצמאי, EMUI בגרסה 3.1, כשימצא מעל לאנדרואיד בגרסה 5.0 Lollipop.

Huawei-Honor-7-main

את ה-Huawei Honor 7 תספק היצרנית בעבור כ-1300 שקלים לדגם ה-16 גיגה ואילו את דגם ה-64 גיגה תציע במחיר של כ-1600 שקלים. זמינות המכשיר ומחירו בארץ כמובן אינם ידועים בשלב זה ויש לנו ספק כי בכלל יושק באופן רשמי בישראל, אך אנו נדאג לעדכן אם תבחר יבואנית וואווי בישראל, אלפא טלקום, לשווקו בארץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים