משחק ההישרדות ARK משלב מודים ומוכר מעל מליון עותקים

משחק ההישרדות ARK: Survival Evolved עדיין לא יצא באופן רשמי, ובכל זאת מעל ממליון עותקים כבר נמכרו במסגרת תכנית הגישה המוקדמת (Early Acess) של Steam. תכנית זו מאפשרת לשחקנים להתנסות בגרסאות מוקדמות של המשחק טרם השחרור, ולמעשה משלבת בין הזמנה מראש (Pre-Order) לבדיקות בנוסח הרצת בטא (Beta Testing).

בנוסף, מפתחי המשחק השיקו ערכת פיתוח וכלי מודים חינמיים המשולבים ב-Steam באופן אינטגרלי, ומאפשרים לשחקנים לערוך מפות וליצור תכנים עבור המשחק, בשימוש במנוע Unreal 4 המתקדם. כלי המודים שהוצגו מתאימים גם לחובבים וגם למקצוענים השואפים להוכיח את עצמם בעולם פיתוח המשחקים. לצד כלי הפיתוח שוחרר גם מדריך המסביר כיצד להוריד את הכלים ולהתחיל להפיק תכנים.

2900155-arkdevkit1

האפשרות לעריכת שינויים במשחקים (מודים) קיימת על המחשב האישי כבר כמה עשורים, אולם לרוב אינה מגיעה באופן טבעי לשחקני הקונסולות. המפתחים מאחורי Ark רוצים לשנות עובדה זו והבטיחו כי יפעלו להטמעת מודים ותכנים שנוצרו על ידי הקהילה, גם בגרסת הקונסולות של המשחק.

ARK: Survival Evolved הוא משחק הישרדות המתרחש בעולם פראי מלא דינוזאורים. המשחק יכלול ציד, יצירת חפצים, הקמת מקומות מסתור ושליטה בדינוזאורים עצמם, בשילוב אקשן וקרבות. המשחק מתוכנן לצאת באופן רשמי ביוני, 2016, עבור Linux, Windows, OS X, PlayStation 4 ו-Xbox One.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים