בחינם לזמן בלתי מוגבל: המקלדת של Fleksy עוברת למודל Freemium

מפתחת מקלדות הצד שלישי עבור מכשירים מבוססי iOS ואנדרואיד, Fleksy, הכריזה כי מעתה לא תתבקשו עוד לשלם עבור הורדת המקלדת שפיתחה. החברה עברה כעת למודל פרימיום (Freemium), דרכו היא מאפשרת לרכוש עיצובים שונים למקלדות, אולם היא לא עוצרת כאן.

המקלדת של Fleksy, הזמינה גם בשפה העברית באייפון ובאנדרואיד, מאפשרת הגדרה מהירה של גודלה על גבי המסך ומוסיפה גם תוספים אותם ניתן להתקין לשם ביצוע פעולות מהירות בזמן ההקלדה. כך, למשל, תוכלו להתקין תוסף המציג המלצות על גיפים (GIFs) או אמוג’י לשיתוף מהיר או להפוך את המקלדת לפשוטה יותר לשימוש ביד אחת.

כל מי שרכש את המקלדת במיטב כספו מבעוד מועד יהנה ממתנה בשווי $8 מתנת Fleksy, זו תתבטא בחנות המקלדות של החברה דרך מספר סדרות עיצוב שונות למקלדת ביניהן יוכלו לעבור ללא תשלום.

מהלך דומה ביצעה חברת SwiftKey לפני שנה, אז הפכה את מקלדת הצד השלישי שלה במכשירים מבוססי אנדרואיד לזמינה בחינם, כאשר מודל התשלום החדש אפשר לה למכור חבילות מעוצבות של מקלדות במחירים מגוונים. עם תחילת התמיכה של מקלדות הצד השלישי במערכת ההפעלה iOS 8, השיקה החברה מקלדת בחינם גם עבור משתמשי האייפון.

להורדת Fleksy לאייפון – לחצו כאן

להורדת Fleksy לאנדרואיד – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים