מאחורי הקלעים של מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר (וידאו)

קומיקון (Comicon) סן דייגו ממשיך לספק לנו ריגושים וחדשות מעולם הקומיקס, הקולנוע והטלוויזיה. אחד הסרטים המצופים, אם לא המצופה ביותר של השנה, הוא ללא ספק מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר, ובפאנל שנערך בסן דייגו שחררה חברת דיסני סרטון מרגש המתאר את מאחורי הקלעים של הסרט.

חשוב לציין שלמרות שאין בסרטון הרבה צילומים מתוך הסרט (לאלו שחוששים מספויילרים) כן יש כמה צילומים של יצורים, רובוטים, וכמובן, צוות השחקנים. זו ההצצה הראשונה שהאוהדים זוכים לקבל אל העולם של “מלחמת הכוכבים” מאז הטריילר השני, שיצא בחודש אפריל ועורר עניין עצום.

אחד הדברים היפים שמדגיש הסרטון היא השאיפה של במאי הסרט, ג’יי ג’יי אברהמס, לחזור, מבחינה טכנולוגית, לעשייה המקורית. על כן, הוא משתמש בתפאורות ושחקנים בתחפושות ולא מסתמך באופן מוחלט על עבודת מחשב. כמו כן, נראה כי הסרט צולם בפילם ולא במצלמה דיגיטלית.

מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-17.12.2015.

*הפוסט פורסם במקור באתר מולטיוורס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים