סמסונג צפויה להשיק בחודש הבא את ה-Galaxy Note 5 ו-S6 Edge Plus

לאחר שמסר הוול סטריט ג’ורנל כי פאבלט הדגל מבית סמסונג, ה-Galaxy Note 5, יוכרז באופן רשמי כבר בחודש הבא, ממשיכים להיחשף הפרטים אודות הסמארטפון הנחשק. דיווח חדש של אתר הטכנולוגיה SamMobile, מביא לידיעתנו כי ה-Galaxy Note 5 יגיע עם 4GB זיכרון עבודה מסוג LPDDR4, שישולבו בשבב ה-Exynos 7422 – הראשון מבית סמסונג המשלב את יחידת העיבוד (CPU), המאיץ הגרפי (GPU) ואת זיכרום העבודה (RAM).

הצצה לאחור

כמו כן, מאשר האתר כי פאבלט הדגל הבא של הענקית הקוריאנית יזכה לקבל, כפי שכבר שמענו בעבר, קווי עיצוב דומים למדי לאלו של ה-Galaxy S6 ויספק גם הוא מבנה המשלב מתכת וזכוכית.

בדיווח נפרד מאושרות מידותיו של ה-Galaxy Note 5 דרך תמונות חדשות, אלו מעידות על מסך ה-5.7 אינץ’ שימשיך עם המכשיר זו שנה נוספת ומציינות את מימדיו עם רוחב של 76.1 מ”מ, גובה של 153.3 מ”מ ועובי של 7.9 מ”מ. התמונות חושפות גם את מכשיר ה-Galaxy S6 Edge Plus העתיד להיות מוצג לצידו של הנוט 5, ואת מידותיו, העומדות על רוחב של 75.8 מ”מ, גובה של 154.4 מ”מ ועובי של 6.9 מ”מ

Samsung-Galaxy-S6-Edge-plus-render

מלבד זאת, מגיע אלינו דיווח חדש מהמגזין הקוריאני The Korea Herald המאשר גם הוא כי סמסונג תשיק את הפאבלט המתקדם בחודש אוגוסט ומוסיף כי לצד ה-Note 5 תכריז הענקית הקוריאנית גם על ה-Galaxy S6 Edge Plus, בעל שם הקוד Project Zero 2. צמד המכשירים יגיע על מנת להקדים את אפל ולסייע לסמסונג להתמודד כראוי מול ה-iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus הצפויים לראות אור בספטמבר.

כאשר יראה ה-Samsung Galaxy Note 5 אור באופן רשמי, יגיע, ככל הנראה, בצבעים שחור, זהב, אפור ולבן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים