זהו מפרטו של שעון ה-Gear A בעל המסך העגול של סמסונג

מזה מספר שבועות שלא זכינו לשמוע אודות הדור הבא של שעוני ה-Gear מבית סמסונג, וכעת, נחשפים חלקים משמעותיים במיוחד ממפרטו הטכני של שעון ה-Samsung Gear A, הידוע גם בכינוי Orbis.

על פי הדיווח החדש יגיע ה-Gear A לרוכשיו עם ערכת שבבים מסוג Exynos 3472, הכוללת מעבד בעל ליבה כפולה, בניגוד לדיווחים שגרסו שיגיע עם מעבד מתומן ליבות. כמו כן, במכשיר נראה את המאיץ הגרפי Mali-400, זיכרון עבודה (RAM) בנפח 768MB, סוללת 250mAh ונפח אחסון של 4GB. כשזה נוגע לקישוריות, יספק המכשיר בלוטות’ בגרסה 4.1 ו-WiFi.

בדומה לשעונים חכמים רבים בימים אלו, יספק המכשיר שבב GPS ייעודי, שיבטל את הצורך של השעון להסתמך על הסמארטפון אליו מחובר, ואף מד לחץ (ברומטר), מד דופק ועוד. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי השעון תהיה Tizen, כשתציג ממשק חדש וייעודי המיועד למסכים עגולים.

פרטים אודות גודל המסך אמנם לא ידועים בשלב זה, אך נמסר כי הרזולוציה שלו תהיה, ככל הנראה, 360×360. נוסף על כך, סמסונג הועילה בטובה לעדכן אותנו כי שעונה החכם החדש יכיל מסך עגול ומסגרתו תשמש לצורך ניווט, כאשר שחררה את ערכת הפיתוח Tizen SDK 2.3.1 למפתחים לפני כחודשיים.

ה-Samsung Gear A יהיה לשעון החכם בעל המסך העגול הראשון מבית סמסונג ויהיה גם הראשון עבור מערכת ההפעלה Tizen. הוא צפוי לראות אור לצד ה-Galaxy Note 5 כבר בחודש הבא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים