מחיר ה-Galaxy A8 נחשף רשמית: יחל מכ-1950 שקלים לדגם ה-16GB

בתמונה: Samsung Galaxy A8

לאחר חרושת שמועות אותה היינו רואים במרבית המקרים טרם הכרזת מכשיר דגל, הכריזה סמסונג על ה-Galaxy A8, הסמארטפון הדק ביותר שלה. עם הכרזתו, שהתרחשה כאשר הופיע באתר החברה בסין, לא נחשפו פרטים אודות מחירו או זמינותו לרכישה.

כעת חושף האתר הסיני CNMO את מחירי הסמארטפון הנחשק בגבולות סין. עבור ה-Galaxy A8 בעל נפח אחסון העומד על 16 גיגה, יצטרך המשתמש להיפרד מ-3199 יואן, השווים לכ-1950 שקלים. מחיר זה קרוב למדי למחיר שהודלף מספר ימים לפני הכרזת המכשיר, ועמד על כ-1800 שקלים. עבור דגם ה-32 גיגה, יפרד המשתמש מ-3499 יואן, השווים ל-2130 שקלים לערך. את הזיכרון יכולים המשתמשים להרחיב באמצעות כרטיס מסוג MicroSD.

מחירים אלו נכונים, כמובן, לגבולות סין בלבד, שם צפוי המכשיר להגיע למדפים מאוחר יותר החודש. בשלב זה לא נמסר האם יופץ באופן גלובלי, אך ייתכן כי עם חלוף הימים, נזכה לראות את המכשיר מבצע את הופעתו גם בישראל.

ה-Galaxy A8 מציע למשתמשיו, בראש ובראשונה, גוף דקיק במיוחד הנמדד ב-5.9 מ”מ בלבד ומפרטו פונה לשוק הבינוני, כשכולל: מסך 5.7 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מערכת על שבב מסוג Snapdragon 615, זיכרון עבודה בנפח 2GB, סוללת 3050mAh, קורא ביומטרי לטביעות אצבע, מצלמה ראשית ברזולוציית 16 מגה פיקסל ומצלמת סלפי 5 מגה פיקסל בעלת זוית צילום רחבה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים