חברת Huawei בדרכה למכור מעל מ-100 מיליון סמארטפונים השנה ומציגה עליה נאה בהכנסות

לאחר שישה חודשים סוערים במיוחד, בהם הספיקה להכיר לנו את מכשיר הדגל P8 ו-P8 Max הציגה אמש (ב’) ענקית הטכנולוגיה הסינית Huawei את הדוחות הכספיים שלה למחצית הראשונה של 2015.

במהלך ששת החודשים הראשונים של השנה רשמה וואוי, המהווה אחת מבין חמש יצרניות הסמארטפונים הגדולות בעולם, הכנסות העומדות על כ-28.25 מיליארד דולר (175.9 מיליארד יואן סיני). בהשוואה לאותה תקופה ב-2014, מדובר בגידול מכובד ואף יותר מכך, הנמדד ב-30%, על פי החברה.

סמנכ”ל הכספים בחברה, מנג וואנזהו, מסרה:

במחצית הראשונה של 2015, קצב הגידול בשלושת החטיבות העסקיות החברה היה יציב ובריא. עם הנוכחות המאוזנת והגלובלית של וואווי, אנו בטוחים שנוכל לשמור על צמיחה יעילה, ועל התפתחות יציבה ובריאה בכל החטיבות במהלך 2015.

במרץ האחרון התגאה מנכ”ל החברה, ריצ׳ארד יו, כשציין כי וואווי תמכור במהלך שנת 2015 לא פחות מ-100 מיליון סמארטפונים. כעת, דיווח חדש של רויטרס מוסר כי מכירות הסמארטפונים של וואווי מתקדמות בקצב נפלא, ואף מעבר למצופה. כך, תוכל היצרנית לא רק להשיג את יעדיה השאפתניים טרם תסתיים השנה, אלא באפשרותה גם לעקוף אותם. את המידע חושף האתר לאחר שהצליח לשים את ידיו על תזכיר (Memo) פנימי בחברה.

לאחרונה השיקה וואווי בישראל את ה-P8 ואיתו יצאה לדרך חדשה, המלווה בשיווק ופרסום נרחבים, בין היתר גם ע”י צמד הפרזנטורים החדשים שלה – השחקנית גל גדות והזמר מוקי . כך, מנסה לחדור החברה לשוק הישראלי ולהפוך למותג השווה בסדר גודל לזה של סמסונג, אפל ו-LG בארץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים