מיקרוסופט מציגה את Send: שירות מסרים מידיים חדש

מתחרה נוספת בשוק המסרים המידיים? ענקית התוכנה מיקרוסופט חשפה אמש (ד’) את Send, אפליקציית מסרים מידיים המבוססת על שירות הדואר האלקטרוני הפופולארי של החברה, Outlook. בשלב זה יוכלו להתקין את האפליקציה משתמשי האייפון בלבד, אך במיקרוסופט מבטיחים שגרסאות עבור מערכות ההפעלה אנדרואיד ו-Windows יגיעו בקרוב.

אפליקציית Send מבית מיקרוסופט עובדת כאמור בסינרגיה עם שירות הדוא”ל Outlook ושואבת דרכו את אנשי הקשר עמם נוכל להתכתב. כל השיחות שיתבצעו דרך האפליקציה יהיו זמינות לצפיה גם דרך האינבוקס, אך לא להיפך: היישום עצמו לא יאפשר צפייה בהודעות דואר אלקטרוני. בדיוק כפי שקורה עם Hangouts של גוגל.

השירות החדש כולל מאפיינים דומים לאלו של מתחריו ומאפשר שליחת תמונות במהירות, שילוב של סמיילים בהודעות וקבלת דיווח על כך שאיש הקשר שלנו מקליד הודעה. אחד ממאפייניו היחודיים של השירות מתבטא ביכולת לשלוח תגובות מהירות, ומוכנות מראש, באמצעות החלקה על שמו של איש הקשר, וביניהן: “אחזור אליך”, “אני בדרכי אליך”, “הכל בוצע”.

microsoft-send

פרויקט הפיתוח של אפליקציית Send החל את דרכו כחלק מיוזמה עצמאית של כמה מעובדי החברה, אשר מייעדים את השירות בעיקר לשימוש עסקי. נכון לעכשיו, יכולים להתקין את האפליקציה אך ורק משתמשי אייפון בארה”ב וקנדה שאוחזים בחשבון Office 365 פעיל בתכנית עסקית או חינוכית. בקרוב, כך מבטיחים בחברה, תורחב תפוצתו של השירות.

יש לכם חשבון אמריקאי בחנות ה-iTunes? לחצו כאן להורדת Send.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים