וואטסאפ מאפשרת התראות מותאמות אישית והשתקת אנשי קשר וקבוצות

לאחר שהפיצה את שירות השיחות הקוליות למשתמשי שלוש הפלטפורמות הגדולות ביותר, נראה כי וואטסאפ ממשיכה להתרכז בשיפור אפליקציית המסרים המידיים, כאשר גרסה חדשה המיועדת עבור משתמשי אנדרואיד, שעדיין איננה זמינה בעדכון דרך חנות Google Play, מציגה מגוון נרחב של שינויים ושיפורים לממשק האפליקציה.

הגרסה החדשה, 2.12.194 במספרה, מאפשרת למשתמשים להגדיר שיחות, גם כאלו אותם כבר קראו, כ”לא נקראו”. עם זאת, באם אכן נכנסתם להודעה, איש הקשר ששלח אותה עדיין יראה כי נקראה והוי הכחול לא יעלם.

מלבד זאת, מכילה האפליקציה מצב מיוחד שיאפשר שימוש מצומצם בתעבורת נתונים ברשת עבור שיחות קוליות ואף מאפשרת לבדוק כמה ביזבזתם (בין אם מחבילת הגלישה שלכם ובין אם באמצעות WiFi) כשגיביתם את השיחות ל-Google Drive, ולמרות שכיום פונקציית הגיבוי לגוגל דרייב נגנזה מהאפליקציה, כבר התחלנו לצפות בדיווחים מכם הגולשים שהתחלתם לקבלה חזרה לאחרונה.

החידוש המשמעותי בגרסה החדשה מגיע דווקא למערך ההתראות. הגרסה החדשה תאפשר למשתמש להגדיר צלילי התראה שונים עבור כל קבוצה או איש קשר, בניגוד לאפשרות להגדרת צליל התראה ייעודי לכלל הקבוצות וכלל אנשי הקשר הקיימת כיום. כמו כן, יוכל המשתמש אף להשתיק איש קשר אינדיבידואלי למשך 8 שעות, שבוע או שנה.

הגדרות אלו יוכל המשתמש לשנות דרך מסך הפרטים אודות המשתמש או הקבוצה, שם ימצא כפתור “התראות” חדש. נוסף על אלו, מאפשרת הגרסה החדשה להגדיר רטט ספציפי, צבע מסויים לנורית ההתראות, התראות ייחודיות לשירות השיחות הקוליות ועוד.

נכון לעכשיו, זמינה הגרסה החדשה להורדה דרך APK Mirror בלבד, אך צפויה לנחות ב-Google Play בימים הקרובים.

להורדת גרסה מספר 2.12.200 מאתר Whatsapp – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים