צפו בתמונות: ה-OnePlus 2 נחשף שעות לפני ההכרזה הרשמית

בעוד פחות מ-8 שעות, יום שלישי, ה-28 ביולי, בשעה 5:00 בבוקר (שעון ישראל) תערוך חברת OnePlus הסינית את אירוע ההכרזה שלה למכשיר הדגל הבא – OnePlus 2. במהלך השבועות האחרונים, ערכה החברה קמפיין שיווק רחב היקף שחשף אותנו ללא מעט פרטים אודות מפרטו הטכני של המכשיר אותו מכנים ב-OnePlus כ”מחסל מכשירי הדגל” (Flagship Killer).

התקוות של החברה גבוהות, אולם בשוק תחרותי בו שחקניות מובילות רבות, ייתכן שלחברה הסינית הצעירה יהיה קשה לספק תחרות, בטח ובטח כאשר ישנה ציפיה כי תעלה החברה את מחירו הבסיסי של המכשיר מ-300 הדולרים שביקשה עבור ה-OnePlus One בשנה שעברה למחיר גבוה יותר.

צפו במפרט הטכני הצפוי עבור ה-OnePlus 2 (מפרט על-פי דיווחי החברה ושמועות)

עוד טרם תציג החברה את ה-Flagship Killer שלה, מגיעות לרשת תמונות באיכות גבוהה של המכשיר, שהודלפו על-ידי אדם הטוען כי היה נסיין של ה-OnePlus 2 טרם השקתו. לפי דברי הנסיין, שפורסמו בפורום המפתחים XDA-Developers, מכשיר הדגל החדש הינו “בעל עיצוב מכוער, אך באיכות בניה טובה, מבנה גוף עבה יותר המרגיש טוב באחיזה, בעל מייצב אופטי במצלמה שאינה בייצור של סוני, בעל כפתור בית עם חיישן ביומטרי לטביעות אצבע שאינו רגיש דיו ועם גרסת מערכת ההפעלה Oxygen Os שעדיין לא מוכנה לבכורה האמיתית שלה“.

בין אם נכונים דבריו או שמא רק מתייחסים לגרסה מוקדמת של המכשיר, מדובר, באם ישנה אמת בדיווח שפרסם המדליף, בחוות דעת אישית בלבד. צפו בתמונות וספרו לנו את דעתכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים