הוכרז: Moto X Play – דגם צנוע יותר של ספינת הדגל

Moto X Play Moto X Play

באירוע חוצה יבשות הכריזה היום חברת מוטורולה על סדרה חדשה של מכשירים עבור השוק הבינוני והגבוה, כשבראשם ניצב בגאון ה-Moto X Style. אך בעבור מי שלא מעוניין בחומרה החזקה ביותר או במסך גדול במיוחד, משיקה החברה גם את Moto X Play שיהיה לטענתה זול בכמה מאות דולרים בהשוואה למתחרים בשוק, וזאת מבלי להתפשר על המפרט המתקדם.

Moto X Play יגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציה של 1080p, מעבד מתומן ליבות המבוסס על ערכת השבבים Snapdragon 615, זיכרון RAM בנפח 2GB, מצלמה אחורית בעלת חיישן 21 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית בעלת חיישן ברזולוציית 5 מגה-פיקסל, רכיב אחסון בנפח 16GB (או 32GB) הניתן להרחבה וסוללה עצומה בקיבולת 3,630mAh שתספק יומיים שלמים של עבודה. על הכל תנצח מערכת ההפעלה אנדרואיד Lollipop 5.1.

כמיטב המסורת, המכשיר החדש יזכה למגוון רחב של אפשרויות עיצוב והתאמת צבעים דרך שירות Moto Maker. כמו כן, עבור אלו המעוניינים לשדרג את התחושה שמעניק המוצר, גם הפעם מאפשרת מוטורולה לבחור בין כמה חומרים שונים מהם יהיה עשוי גבו של המכשיר. מידותיו: רוחב – 73.7 מ”מ, גובה – 147.3 מ”מ, עובי – 10.9 מ”מ. משקלו 169 גרם.

המכשיר יתחיל להימכר בחודש אוגוסט הקרוב ויהיה זמין אצל כל המפעילות הסלולאריות בארה”ב, ונכון לעכשיו לא ידוע מתי הוא ייצא מגבולותיה. את מחירו של המוצר מוטורולה בחרה שלא לחשוף עדיין, אולם היא הבטיחה שזה יהיה נמוך משמעותית בהשוואה למכשירי הדגל של המתחרות הגדולות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים