הוכרז המשחק Mafia III; טריילר ראשון בעוד מספר ימים

חברת 2K Games הכריזה היום (ג’) על הכותר הבא בסדרת מאפיה (Mafia), שנכון לעת עתה נקרא Mafia III. טריילר ראשון למשחק ייחשף ביום רביעי, ה-5 באוגוסט בשעה 3 אחר הצהריים (שעון ישראל) באירוע חשיפה אותו מתכננת החברה. בנוסף לטריילר ההכרזה מתכננת 2K להדגים את המשחק בדלתיים סגורות בתערוכת Gamescom. בהודעה לעיתונות מטעם 2K נמסר:

מאפיה 3 הוא הכותר הבא בסדרה הפופולארית, השובה את השחקן בעולם של פשע מאורגן, סיפור נרטיבי עשיר ועולם משחק יפיפה ומדויק לתקופה, הכולל מכוניות, אופנה ומוזיקה.

סדרת Mafia הינה סדרת משחקי אקשן מגוף שלישי, העוקבים אחרי מעליליהן של מגוון דמויות בעולם התחתון, במגוון מקומות ותקופות שונות. משחקי מאפיה ידועים בתפאורה אותנטית ככל האפשר, ונותנים לשחקנים לחוות את כלי הרכב, הנשק והאווירה בתקופה בה הם מתרחשים. המשחק הראשון שיצא ב-2002 והתקבל באהדה גדולה, מתרחש בשנות ה-30 בעיר Lost Haven. מככב בו טומי אנג’לו, נהג מונית שנתקל באחת ממשפחות הפשע בעיר והפך לגנגסטר. המשחק השני יצא ב-2010 לאחר שהיה בפיתוח כמעט שבע שנים, ומתרחש בעיר Empire Bay, על התפר שבין שנות ה-40 לשנות ה-50.

image001

אין כרגע פרטים נוספים לגבי התקופה והמיקום בהם יתרחש המשחק החדש, אך סביר להניח שאלו ייחשפו בטריילר שישוחרר בקרוב. עם זאת, התמונה שצורפה להודעתה של 2K מעוררת כבר גלי שמועות ברשת, כשהגיימרים משערים כי תקופת המשחק יכולה להיות בין סוף שנות ה-60 ועד שנות ה-80, על סמך המכוניות המופיעות בתמונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים