אפליקציית HopOn מאפשרת את טעינת כרטיס הרב-קו ישירות מהסמארטפון

תמונה: Margot Gabel / flickr

אפליקציית HopOn, שהושקה לפני קצת יותר משנה ע”י היזמים עופר סיני ודוד מזומן, מאפשרת למשתמשי אנדרואיד, iOS ו-Windows Phone ברחבי המדינה להשאיר את הארנק בבית ולשלם באוטובוס באמצעות הסמארטפון, אותו, בניגוד לארנק, סביר להניח שלעולם לא ישכחו על המדף בסלון.

לאחר שהציגה במרץ האחרון שיתוף פעולה עם בנק הפועלים, שאיפשר ללקוחות כל הבנקים לשלם במגוון אוטובוסים באמצעות אפליקציית הבנק, חושפת אפליקציית HopOn שירות חדש ונוח במיוחד – טעינת כרטיס הרב-קו ישירות מהסמארטפון.

עד עתה היה באפשרות המשתמשים להטעין את כרטיס הרב קו אצל נהג האוטובוס, אך כצפוי, הדבר יצר סיטואציה לא בדיוק נעימה, בה נאלצו נוסעי האוטובוס להמתין עד אשר הקודמים להם בתור יטעינו את כרטיס הרב קו. סיטואציה זו מזכירה לרבים מאיתנו את אותם רגעים מייגעים בהם היינו ממתינים לנהג לצורך ניקוב כרטיסיית הנייר הנוסטלגית.

דוד מזומן, אחד ממייסדי אפליקציית HopOn, מסר:

הפיתוח החדש צפוי לחסוך זמן רב לכלל משתמשי התחבורה הציבורית. אנו רואים בפיתוח זה כשלב ביניים לפני תמיכה בתשלום וכרטוס מלא מהסמארטפון, ללא הצורך בכרטיסים וחומרה יקרה התומכת בהם.

צוות HopOn מאפשר כעת למשתמשי האפליקציה להטעין את כרטיס הרב קו שברשותם ישירות מהמכשיר הסלולרי. בשלב הנוכחי זמין השירות עבור משתמשי אנדרואיד שבבעלותם סמארטפון הכולל שבב NFC, שבאפשרותו לקרוא את כרטיס הרב קו. מדובר בשדרוג משמעותי לאפליקציה, שעשוי לקצר משמעותית את זמני ההמתנה בעליה לאוטובוס.

אם תעדיפו להטעין את כרטיס הנסיעות שלכם דווקא מהמחשב, תוכלו להטעין את הכרטיס מהמחשב באמצעות התקן ייעודי שיחובר אליו, אותו תוכלו להשיג בעמדות השירות של חברת “דן” החל מה-15 באוגוסט. נוסף על כך, תאפשר מעתה האפליקציה גם תשלום באמצעות הסמארטפון בעמדות התל-אופן הפרוסות ב-182 מיקומים ברחבי תל-אביב ומאפשרות השכרת אופניים עבור משך השימוש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים