הכירו את נייבר: אפליקציית ישראלית לניהול חכם של ועד הבית

כל מי שגר בעיר יודע שלפעמים מגורים בבניין היא אינה משימה פשוטה, ומצריכה תחזוק של ממש – צריך לאסוף כסף, לדאוג לניקיון הבניין, לוודא שהמעלית תקינה ועוד. כל זה בדרך כלל נופל על בעלי דירה אחת, שמתנדבים ל השמש כועד הבית, ומנהלים את הבניין עבור שאר הדיירים, שלא תמיד משתפים פעולה בקלות. אפליקציה ישראלית חדשה בשם נייבר (Neighbor) באה לפתור את הסיבוך בניהול ועד בית ומציעה פתרון דיגיטלי ופשוט.

תחילה על ועד הבית להירשם במערכת ולאחר תהליך אימות קצר הוא יוכל להזמין את שאר דיירי הבניין גם הם. מרגע זה, הועד, בשיתוף פעולה עם הדיירים, יכול לבצע מספר לא מבוטל של פעולות או תשלומים ישירות מהאפליקציה. כך למשל, כל דייר יכול לשלם את התשלום החודשי, אשר יועבר לחשבון המשותף, ישירות מהאפליקציה, ובכך למנוע את תהליך האיסוף המוכר והמייגע מכל דייר ודייר. עלות הסליקה עומדת על 1.5 אחוז, אך מי שמשלם במזומן כמובן שפטור מתשלום זה.

מנגד, כל הדיירים יכולים גם לעקוב אחר ההוצאות השוטפות של הכסף ובכך לקבל את התמונה המלאה והמקיפה ביותר על הנעשה בבניין. אם בכל זאת ישנו משהו שאינו לרוח הדיירים, או התגלה מפגע כזה או אחר בבניין, ניתן לדווח על כך ישירות דרך אפליקציית נייבר ובדרך זאת ליידע את שאר הדיירים. אם מדובר בתקלה הדורשת בעל מקצוע, תדע נייבר להציע נותני שירות שיכולים לטפל בבעיה הספציפית שהתרחשה.

לצד התשלומים והתקלות, ישנו הצורך לקבל מידי פעם החלטה חדשה לגבי עתיד הבניין. במקרה זה צריך לקבוע אסיפת דיירים בשעה שתתאים לכולם וזאת בכדי לדון בהצעה החדשה ולספור את הקולות בעד ונגד. גם כאן נייבר נכנסת לתמונה ומציעה מערכת פנימית שתאפשר לדיירים להעלות סוגיות שרלוונטיות לבניין ולערוך הצבעה עליהן. באופן זה יכול הועד לקבל תשובה מהירה ועניינית לגבי תהליכים שמתרחשים בבניין. אם התקבלה החלטה וישנו שכן סורר שלא מוכן לקבלה, נייבר כוללת גם מאגר מידע משפטי שיכול לסייע במצבים כאלה.

תעשייה שמגלגלת מיליארדי שקלים

תחום תחזוקת הבניינים מגלגל מידי שנה בישראל מליארדי שקלים, הן דרך חברות אחזקה פרטיות והן דרך ועדי בתים. נתון זה מעניק לנייבר שטח רחב מאוד להתפרש בו ולא מעט לקוחות פוטנציאלים. מי שעומד מאחורי נייבר היא חברת דורביל, סטארטאפ ישראלי צעיר, שצפוי להשיק מגוון רחב של פתרונות דיגיטליים לניהול נדל”ן.

דורביל לקחה חלק במאיץ הסטארטאפים של עיריית הרצליה, HAC, ומשם צמחה והשיקה את המוצר הראשון שלה שעתיד להיות חלק משלושה מוצרים בסה”כ. כחלק משיתוף הפעולה עם HAC זכתה דרוביל לבצע פיילוט עם עיריית הרצליה שהפכה להיות הלקוח הראשון שלה.

לפרטים ולהורדה – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים