מסתמן: אפל חיזקה את מסגרת האלומיניום של ה-iPhone 6S באופן משמעותי

שבועות בודדים לאחר הכרזתו, גרף מכשיר ה-iPhone 6 Plus ביקורת קשה על חוזקה המבני של מסגרת האלומיניום החדשה שהציג. ההתרעמות הפכה במהרה המונית ואף זכתה לתגובה רשמית מצד החברה. אולם, אף ההכחשות הראשוניות נראה היה כי באפל התייחסו לתלונות ברצינות, שכן בחודש אפריל האחרון הופיעו ברשת דיווחים כי גוף המכשירים הבאים בסדרה ייוצר מסגסוגת אלומיניום חזקה יותר. עתה אנו מקבלים עדות נוספת בנושא מצד האדם שליבה את מחדל ה-BendGate יותר מכולם.

לואיס הילסנטג’ר המוכר יותר כמפעיל ערוץ היוטיוב Unbox Therapy, מפרסם כעת סרטון בו הוא עורך השוואת מימדים בין מסגרת האלומיניום של מכשיר ה-iPhone 6 לזו של ה-iPhone 6S הצפוי להשקה במהלך החודש הבא. ההשוואה מאמתת דיווחים קודמים על כך שמימדיו החיצוניים של המכשיר יגדלו בכ-0.2 מ”מ, אולם הנתון המעניין יותר נוגע לעובי דפנות המסגרת. אלו, על פי המדידה של לואיס, זכו לחיזוק משמעותי עם תוספת של 0.76 מ”מ לעוביין באזור לחצני ויסות עוצמת השמע, המהווה את נקודת התורפה במכשירים הנוכחיים.

נתון מעניין נוסף הוא הבדלי המשקל בין מסגרות המכשירים. על אף היותה גדולה יותר במימדיה, למסגרת ה-iPhone 6S משקל נמוך בכ-2 גרם בהשוואה למסגרת מכשיר הדגל הנוכחי. את ההבדל, ייתכן, ואכן ניתן לשייך לשינוי בסגסוגת האלומיניום ממנה עשויה המסגרת החדשה. זו, על פי דיווחים קודמים, תהיה מקבוצת 7000 המסוגלת לעמוד במאמץ המתיחה הגדול ביותר.

מחדל ה-BendGate החל, כזכור, בתלונותיהם של משמשים בודדים כי המכשיר שזה עתה רכשו התכופף במהלך נשיאה בכיס המכנסיים הקדמי. החשיפה הרחבה הגיעה בעקבות מבחן הכיפוף, שלואיס פרסם בערוץ היוטיוב שלו, בו הוא נראה מכופף מכשיר iPhone 6 Plus בשתי ידיו. אם כן, הולם למדי כי העדות המוחשית הראשונה לשיפור מגיעה דווקא מצידו של פותח האריזות המפורסם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים