העונה הבאה של “המתים המהלכים” תגיע עם משחק חדש

מפתחת המשחקים הפינית Next Games, העומדת מאחורי מספר כותרי מובייל מצליחים, חשפה את תוצר שיתוף הפעולה האחרון שלה עם ערוץ הטלוויזיה האמריקאי AMC – משחק עבור פלטפורמת ה-iOS, בשם The Walking Dead: No Man’s Land (“המתים המהלכים: שטח הפקר”), משחק iOS אשר יבוסס על סדרת הזומבים הטלוויזיונית “המתים המהלכים”, המבוססת בתורה על קומיקס בשם זהה.

מדובר במשחק אסטרטגיה, כאשר The Walking Dead: No Man’s Land יציב את שחקניו במצב שליטה בקבוצת שורדים בעולם האפוקליפטי. השחקן יתבקש לבחור לעצמו את אנשי הקבוצה שיוביל, תוך שיקולים בנוגע למיומנויותיהם ונתוניהם האישיים. במהלך המשחק עצמו יתמודד השחקן עם מצבי לחץ בהם ייאלץ להפעיל טקטיקות לחימה כדי להתגבר על קבוצות זומבים שיאיימו על קבוצת שורדיו.

אלמנט מעניין נוסף אותו שילבו המפתחים, הוא קולו של השחקן נורמן רידוס (Norman Reedus), המוכר כ-“דריל דיקסון” בסדרת הטלוויזיה, כאשר זה ידריך את השחקן בנוגע להישרדות וקרב. מלבד לכך, מעריצי “המתים המהלכים” יזכו לפגוש במהלך המשחק במקומות מוכרים מהסדרה.

נציין כי זו לא הפעם הראשונה בה “המתים המהלכים” הגיחו אל עולם הגיימינג, כשמשחק ההרפתקאות מבית Telltale, הנושא גם הוא את השם The Walking Dead הגיע לטאבלטים המריצים iOS, אנדרואיד ואף ל- Kindle. נסיון נוסף להמיר את המותג למשחק וידאו נעשה על ידי המפתחת Terminal Reality, אשר דבקה בז’אנר היריות מגוף ראשון במשחק The Walking Dead: Survival Instinct.

The Walking Dead: No Man’s Land יגיע אל מכשירים מבוססים iOS באוקטובר הקרוב, בצמוד לתחילת שידורה של העונה השישית של הסדרה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים