הפתעה לאירופאים: Samsung Galaxy Note 5 לא יימכר ביבשת

אכזבה גדולה לחובבי הפאבלטים באירופה: סמסונג החליטה שלא לשווק ברחבי היבשת את פאבלט ה-Galaxy Note 5 שחשפה בחגיגיות ביום חמישי האחרון. הסיבות שהובילו למהלך לא הוסברו באופן רשמי על ידי החברה, אך מומחים ואנליסטים מעריכים שבאמצעות כך מתכוונים הקוריאנים לקדם (יש גם מי שיגידו “לכפות”) את השימוש בסמארטפונים עם מסך מעוקל.

במקום ה-Galaxy Note 5, מתכננת סמסונג להשיק באירופה את Galaxy S6 Edge Plus שנחשף גם הוא ביום חמישי, עם מסך בגודל זהה של 5.7 אינץ’ אך בתצורה מעוקלת לשני הצדדים. שני המכשירים מציעים אמנם מפרט טכני זהה לחלוטין, אך תושבים אירופאים שלא מתחברים לקונספט החדש של מסך מעוקל או שמעדיפים אולי את השימוש בעט סטיילוס, ייאלצו למצוא את מבוקשם במקום אחר.

Samsung-Galaxy-S6-Edge-Plus-mainסדרת ה-Note הייתה פתרון טוב לשוק העסקי באירופה. סמסונג מצפה להמשיך ולהיות אטרקטיבית בעבור המשתמשים העסקיים באירופה באמצעות S6 Edge Plus, ואני לא מאמין שזה יצליח לה”, ציין פרנסיסקו ג’רונימו מחברת המחקר IDC בפני כתבי ה-BBC. לדעתם של המומחים מצטרפים גם המשווקים באירופה אשר מביעים תרעומת על ההחלטה המוזרה.

בנוסף למחאות הפייסבוק ולעצומות הקטנות שנפתחו ברשת, החנות המקוונת Clove אשר מופעלת על ידי בריטים ומשווקת מכשירי סמארטפון למגוון יעדים בעולם, הפיצה אתמול הודעה לכלל לקוחותיה וביקשה מהם לחתום על עצומה שקוראת לסמסונג לשנות את החלטתה. את מחאתם של הבריטים (ואירופאים נוספים) מלווה ההאש-טג note5foreurope#.

לישראל צפוי פאבלט ה-Galaxy Note 5 להגיע ב-25 באוגוסט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים