הצצה לסדרה האחות של המתים המהלכים: Fear The Walking Dead

סדרת האחות לסאגת הזומבים “המתים המהלכים” מקבלת סרטון וידאו חדש בן 3 וחצי דקות המציג קטעים מתוך הסדרה החדשה, Fear The Walking Dead (פחדו מהמתים המהלכים). קטע הוידאו הקצר משמש כהסבר לקטע קצר עוד יותר שפורסם לפני כחודשיים, אז הוצגה דמותו של “ניק”, כאשר הוא בורח כל עוד נפשו בו ממשהו לא ידוע.

הסדרה החדשה תשודר החל מיום ראשון, ה-23 באוגוסט, ברשת AMC האמריקאית ואורכה שישה פרקים בלבד, ממש כפי שהיה עם הסדרה המקורית. Fear The Walking Dead תתרחש בלוס אנג’לס, ותהווה מעין פריקוול ל”מתים המהלכים” כאשר תתרחש בזמן בו רק החלה ההתפרצות של עולם הזומבים החדש ותתמקד בהתמודדתן של דמויות חדשות עם המעבר לעולם החדש.

בין הדמויות החדשות בסדרה תוכלו לפגוש את משפחתו של ניק קלארק (פרנק דיליין) הצעיר בעל בעיית הסמים, הכוללת את אחותו אלישיה (אלישיה דנהאם-קארי) ואת אמו מדיסון (קים דיקנס) יחד עם החבר שלה טראוויס (קליף קרטיס) ובנו כריס (לורנזו ג’יימס הנרי).

הסדרה החדשה גם היא צפויה להתעמק בהתמודדותן של הדמויות מול עולם שהאוכלוסיה בו הופכת אט אט לגדושה בזומבים, אולם שלא כמו ב”מתים המהלכים”, שם התא המשפחתי נוצר מדמויות שלא כולן הכירו זו את זו טרם תחילתו של העולם החדש, הפעם מדובר בדרמה משפחתית שמתרחשת בעולם חדש זה.

Fear The Walking Dead צפויה להסתיים בסוף חודש ספטמבר, מה שישאיר מספיק זמן לצפות בה כנשנוש לקראת תחילתה של העונה השישית של המתים המהלכים, זו תתרחש ב-11 באוקטובר. במידה ותאהבו את הסדרה החדשה, תשמחו לדעת שעונה שניה הוזמנה מראש לשנת 2016 ותכלול, כפי הנראה, מספר גבוה יותר של פרקים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים