הוכרז: Lenovo Yoga Tab 3 Pro – טאבלט מולטימדיה עם מקרן זעיר

יצרנית המחשבים הסינית לנובו ממשיכה לחגוג עם גל הכרזות בתערוכת IFA 2015 שמתקיימת בברלין. לאחר שחשפה לא פחות מ-12 מחשבים חדשים, התפנתה החברה לספק חדשות גם בגזרת הטאבלטים, והיא עושה זאת בין היתר עם Lenovo Yoga Tab 3 Pro, טאבלט מולטימדיה עצמתי בעל מסך 10.1 אינץ’ ברזולוציה גבוהה ומקרן Pico זעיר.

בדומה למכשירים הקודמים בסדרה, גם הפעם קשה מאד להתעלם מהמראה האלגנטי של הטאבלט, וזאת בין היתר הודות לגוף אלומיניום ולשכבת העור שבגבו. לטאבלט החדש אותה רגלית רב תכליתית שהציגה לנובו יחד עם קודמיו בסדרה לפני שנה, זו יכולה להתייצב במגוון מצבים למען שימוש נוח ככל שניתן בכל סיטואציה בה יחפוץ המשתמש.

על הרגלית של הטאבלט ממוקם מקרן Pico זעיר שביכולתו להקרין תכנים בגודל מקסימלי של 70 אינץ’. את המיקוד והחדות של התמונה תוכלו לשנות דרך אפליקציית שליטה חדשה שפיתחה החברה כחלק מממשק המשתמש Vibe UI. אם תבחרו שלא להשתמש ברמקולים חיצוניים, תוכלו גם להנות מ-4 רמקולים בטכנולוגיית Dolby Atmos 3D Surround הממוקמים בקדמת המכשיר.

מפרטו הטכני של הטאבלט כולל מסך 10.1 אינץ’ ברזולוציית 2560×1600 היוצרת צפיפות של 299 פיקסלים לאינץ’, מעבד Intel Atom X5-Z8500 מרובע ליבות, זיכרון 2GB RAM, מצלמה ראשית עם חיישן 13 מגה-פיקסל, מצלמה משנית עם חיישן 5 מגה-פיקסל, רכיב אחסון בנפח 32GB, עמידות בתקן IP21 שיאפשר למכשיר להתעלם באלגנטיות מהתזת מים וסוללה בקיבולת 10,200mAh שתספק לטענת החברה עד 18 שעות עבודה.

מערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד Lollipop 5.1, עליה יולבש כאמור ממשק המשתמש Vibe UI. משקלו של הטאבלט 466 גרם. לנובו נמנעה מלמסור פרטים על מועד ההשקה, אך ציינה כי מחיר המוצר יעמוד על 499 דולרים עבור גרסת ה-WiFi או על 599 דולרים עבור הגרסה עם חריץ סים (המאפשר קישוריות 4G LTE).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים