חמישה סטארטאפים ישראלים בתחום הצרכנות שחייבים להכיר

תמונה: 401(K) 2012 / flickr

מדינת ישראל היא ביתם של לא מעט סטארטאפים חלוציים ופורצי דרך שמידי פעם משנים את המציאות שאנו מכירים. בעוד שמרבית הסטארטאפים לא בהכרח רלוונטים לאזרח הפשוט, ישנם לא מעט כאלה שמצליחים לחסוך לו לא מעט כסף בשנה או מנגד דואגים למנוע ממנו לבזבז זמן. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם חמישה סטארטאפים ישראליים בתחום הצרכנות העתידים לשנות את הדרך בה אנחנו מתנהלים כלכלית.

Warranteer

Warranteer הוא סטארטאפ ישראלי שמעוניין להחליף את מסמכי האחריות המיושנים ולהציע אלטרנטיבה פשוטה, מהירה ודיגיטלית לצרכנים. לאחר רכישת מוצר כלשהו המשתמש יוכל לצלם את מסך האחריות ו-Warranteer תדאג לשמור את כל הפרטים ולאחסן את כל כתבי האחריות במקום אחד.

מעבר לכך, מאפשרים מספר גופים שחברו ל-Warranteer פניה ישירה לשירות הלקוחות, אפשרות להרחבת האחריות ועוד. Warranteer מאפשרת ללקוח לדעת שהאחריות תעמוד לרשותו תמיד ובכך דואגת שלא ישלם עבור תיקונים שאין בהם צורך בתשלום. מעבר לכך, Warranteer מאפשרת קשר רציף וקבוע של החברות עם הלקוחות שלה – קשר שיכול לעשות טוב לשני הצדדים.

Warranteer נוסדה לפני שנה וחצי על ידי אבישי פריז ובני הולצר בעקבות צורך אישי ותסכול רב שעלה מכתבי האחריות הישנים. החברה חתמה על מספר לא מבוטל של הסכמי שיתופי פעולה עם יבואניות גדולות בארץ שמצידן דיווחו על ירידה משמעותית בכמות הפניות למוקד השירות מאז תחילת שיתוף הפעולה.

לפרטים נוספים – לחצו כאן.

FairFly

חודשי הקיץ, ועכשיו תקופת חגי תשרי, הם תקופה בה לא מעט ישראלים בוחרים לצאת לחופשה ולטוס למגוון רחב של יעדים בחו”ל. אף כל שירותי השוואות הטיסות תמיד ישנה התהיה לאחר רכישת הכרטיסים האם יכולנו לשלם פחות? FairFly מגיעה על מנת לפתור בדיוק את הנקודה הכואבת הזו.

לאחר רכישת כרטיס הטיסה ושליחתו ל-FairFly, תדע החברה להתריע בפני המשתמש על ירידה משמעותית במחיר הטיסה ותציע לו לרכוש אותה בשנית במחיר זול יותר – זאת, כמובן, בשקלול דמי הביטול. באופן זה מצליחה FairFly לחסוך למשתמשיה לא מעט כסף ולהבטיח להם כי קיבלו את המחיר הנמוך ביותר עבור הטיסה.

מייסדי החברה הינם אביאל סימן-טוב, גילי ליכטמן ועמי גולדנברג, בוגרי תכנית Zell ליזמות מהמרכז הבינתחומי הרצליה. FairFly גייסה לפני זמן לא רב מקרן בלאמברג (שהשקיעה בעוד אחד מחמשת הסטארטאפים) ומאורי לוין, וכעת שוקדת על התפתחות למדינות נוספות בעולם ולצד זאת ממשיכה לגדול ולגייס עובדים.

לפרטים נוספים – לחצו כאן.

SmartBus

אם FairFly עוזרת לחסוך כסף בשמיים, SmartBus מצליחה לעשות את אותו הדבר, רק על הקרקע. SmartBus לקחה את שוק הזמנת האוטובוסים והגדירה אותו מחדש. אם עד עכשיו חיפש הצרכן את חברות ההסעות בעצמו, כעת הוא יכול להוציא את הבקשה למכרז, עליו יתחרו מספר חברות, ולבסוף לבחור איזו הצעה הוא מעוניין לקבל.

Smartbus

הייחודיות של SmartBus היא ביכולת למקסם את שעות הפעילות לנהגים – אם נהג מוזמן להסיע תלמידים לבית הספר בשעה שמונה וצריך לאסוף אותם בחזרה בשעה ארבע, SmartBus תדאג למצוא לו הסעות בשעות המתות ובכך להגדיל את ההכנסות שלו.

מי שעומד מאחורי SmartBus הוא ישי כהן, יזם בן 19 שבחר בגיל 16 לעזוב את הלימודים בכדי לחולל שינוי של ממש בחברה. SmartBus הסיעה עד כה יותר מ-20 אלף בני אדם ומשמשת כיום כספק ההסעות הגדול ביותר במדינה. לצד הפעילות בארץ, פועלת SmartBus על מנת להתרחב למדינות נוספות ולהציע את שירותיה בשווקים נוספים.

לפרטים נוספים – לחצו כאן.

לקריאה נוספת: חמישה סטארטאפים ישראליים בתחום הטכנולוגיה הלבישה שחייבים להכיר.

לקריאה נוספת: חמישה סטארטאפים ישראליים בתחום הסייבר שחייבים להכיר.

Zeek

תקופת החגים אינה רק התקופה בה אנו טסים הרבה לחו”ל, אלא תקופה בה אנו קונים לא מעט דברים עבור משפחה וחברים – ולא תמיד קולעים בול לטעם שלהם. כפועל יוצא מכך אנחנו נתקעים עם לא מעט זיכויים או שוברי קנייה שאין לנו יותר מידי מה לעשות איתם.

חברת Zeek הבינה את הפוטנציאל העצום שיש בשוק זה ופיתחה אפליקציה שמאפשרת למשתמשיה לקנות ולמכור זיכויים בהנחות משמעותיות. באופן זה יכולים הצרכנים למכור את הזיכוי שלהם ובכך לא לאבד את כל הכסף שנצבר בזיכוי, כאשר מנגד זוכות החנויות בלקוחות חדשים שככל הנראה ירכשו יחד בסכום גדול יותר מסכום הזיכוי.

האפליקציה פותחה על ידי שלושה ישראלים: דניאל זלקינד, יזם ומנכ”ל Zeek, אשר כיהן במגוון תפקידים בכירים טרם הקים את Zeek, איתי אראל, יזם וסמנכ”ל שיווק בעל ניסיון של 8 שנים בתחום השיווק והפרסום וזיו ישעיהו המשמש כ-CTO של החברה. החברה גייסה לפני זמן לא רב 3 מיליון דולר מקרן בלאמברג, קוואלקום ונצ’רס ואורי לוין. בימים אלו השיגה Zeek דריסת רגל משמעותית בתחום בלונדון ועתידה להתפתח לערים נוספים בעולם.

לפרטים נוספים – לחצו כאן.

Quando

אפליקציית Quando מעוניינת לחסוך לכם לא רק כסף, אלא גם זמן. תהליך קביעת התורים והזמנת בעל מקצועי יכול להיות מייגע ומעיק. כיום יש להרים טלפון לכמה בעלי מקצוע, לברר כמה לוקח כל אחד, ואם כבר מצאתם את האדם המתאים מתחילה הסאגה הבלתי נגמרת של מציאת הזמן המתאים לקביעת התור.

Quando פיתחה אפליקציה שמרכזת מספר רב של בעלי מקצוע ממגוון רחב של תחומים ושירותים ומאפשרת למשתמשים לחסוך הרבה זמן במציאת בעל המקצוע והשעות הנוחות שלו. Quando מגיעה עם ממשק משתמש ועיצוב שמקלים מאוד על כל התהליך ודואגים שתבזבזו כמה שפחות זמן. מלבד זאת, ניתן לדרג ולהשאיר תגובות על כל בעל מקצוע, מה שמבטיח שתהיו בידיים טובות הודות לשאר המשתמשים.

לפרטים נוספים – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים