רשמי: אפל תכריז על ה-iPad 2 ביום רביעי הבא, 2.3

תערוכת הסלולר בברצלונה, בה הציגה כל חברה שמכבדת את עצמה את הפיתוח האחרון שלה בתחום הטאבלטים, מתוך רצון להיכנס לרשימה האקסלוסיבית של אותן ענקיות חומרה שכעת גם טאבלט נספר בין מוצריהם, הסתיימה. אך אל נשכח את השחקנית העיקרית, שהכניסה לתודעה שלנו את כל קוספט הטאבלטים בצורה נרחבת – הלוא היא אפל. כאשר כל החברות הציגו את הפיתוחים שלהן עמדה אפל בצד, התבוננה וחיכתה לתורה לחשוף בפנינו את הטאבלט החדש שלה. הזמן הזה הגיע.
.
אפל הודיעה אתמול כי היא תערוך אירוע מדיה ביום רביעי, השני למרץ, במרכז לאמנויות Yerba Buen בסן פרנסיסקו, בו היא צפויה להציג לנו את הדור השני של ה-iPad. השמעות אודות האייפד 2 שרצו עד כה מצביעות על כך שהטאבלט החדש יהיה בעל מסך 9.7 אינצ’ באותה רזולוציה כמו הדור הקודם, בתוספת מצלמה קדמית ומצלמה אחורית, כמו גם שדרוג המעבד ותוספת זיכרון. כמו כן, חשוב להדגיש כי זאת תהיה הפעם הראשונה בה המכשיר יימכר בארה”ב לא רק בחברת AT&T, אלא גם אצך מתחרתה Verizon, ולראשונה יוצג דגם CDMA של המכשיר. האם תיחשף לנו מערכת הפעלה חדשה – iOS 5.0 – נוכח העדכון הרציני שעברה אנדרואיד בגרסתה החדשה לטאבלטים, והאם נראה את שבב ה-NFC שדובר בו כה רבות כחלק בלתי נפרד מהטבלט החדש? כדי לקבל תשובות לשאלות אלה ויותר – ניאלץ לחכות ל-2.3. אז תרשמו ביומנים את התאריך, כי ה – iPad 2 קרוב מתמיד.

(מקור ותמונה: SlashGear)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים