רשמי: סוללת ה-iPhone 6S הינה בעלת קיבולת קטנה יותר מזו של ה-iPhone 6

אמש (ד’), הכריזה אפל על דור האייפונים החדש, ה-iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus, אותם שמרה לסופו של האירוע אותו קיימה. כבכל שנה, הציגה החברה מספר פיצ’רים עיקריים בצמד המכשירים החדשים, כאשר את הפרטים הטכניים הקטנים, כדוגמת זיכרון הפעולה (RAM) וקיבולת הסוללה החליטה להשאיר לעצמה. עם זאת, לאחר הצגת פיצ’ר ה-3D Touch, ניגנה החברה סרטון קצרצר המציג אותו, ושם, ספק בטעות ספק בכוונה, חשפה לראשונה גם את קיבולת הסוללה.

על פי הסרטון, המציג מבט חטוף על הסוללה בעת שמתמקד במנוע ה-Taptic Engine, קיבולת סוללת ה-iPhone 6S עומדת על 1,715mAh בלבד. אלו הופכים אותה לקטנה יותר מזו של ה-iPhone 6, שכולל סוללה בעלת קיבולת של 1,810mAh.

אף על פי כן, שעות הפעילות של הסוללה אותם פרסמה אפל באתרה לא השתנו בין המכשירים, כך שייתכן ולא נשים לב לצמצום הקיבולת. אין ספק כי זמן חיי הסוללה במכשיר, שלא היה מהטובים שראינו, לא עלה בדרגה במהלך השנה החולפת, אולם השמירה על שעות השימוש משנה לשנה אף הירידה בקיבולת, מעידה על שיפור מסוים אותו ביצעה החברה במכשיר החדש.

את הצמצום בקיבולת הסוללה סביר שניתן לשייך לשילובו של מנוע ה-Taptic Engine ומסך ה-3D Touch, שגרמו לאפל לא רק לצמצם את קיבולת הסוללה, אלא גם להגדיל את עובי האייפונים – בפעם הראשונה מאז שהכיר לנו סטיב ג’ובס את האייפון בשנת 2007.

קפצו לדקה 2:53, שם מוצגת סוללת המכשיר במלוא הדרה:

על פי אתר אפל, יספק ה-iPhone 6S למשתמשיו עד 14 שעות דיבור על גבי רשת 3G, כ-10 שעות שימוש באינטרנט על גבי רשת הדור השלישי או הרביעי וכן 11 שעות על גבי WiFi. כשזה נוגע למולטימדיה, יעמוד האייפון 6S ב-11 שעות ניגון וידאו ב-HD וב-50 שעות ניגון מוזיקה. ללא שימוש יחזיק המכשיר עד עשרה ימים לפני שיכבה.

ומה דעתכם? סוללת ה-iPhone 6S איכזבה אתכם או שאתם מסתפקים בביצועים שהוצגו בשנה שעברה? 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים