אפליקציית מקסצ’יינג’ הישראלית תאפשר לכם לקנות מט”ח בזול

כמידי שנה, בתקופת החגים, המוני ישראליים יפקדו את נתב”ג בדרך לחופשה בחו”ל בה יבלו עם חבריהם ומשפחותיהם. לפני כל נסיעה צריך להצטייד במטבע המקומי ומתחיל החיפוש אחר המקומות בהם ניתן לקבל את יחס ההמרה הטוב ביותר – נתון שיכול להיות קריטי מאוד אם מדובר בסכום גדול. אפליקציה ישראלית בשם מקסצ’יינג’ תדאג להשיג לכם את התמורה הטובה ביותר בעת רכישת מט”ח.

תחילה, כל מה שיש לעשות הוא לבחור את המטבעות אותן רוצים להמיר – יורו לשקל, דולר לשקל וכדומה. כמובן שניתן לקבוע המרה של מטבעות ולא בהכרח לשקל, אלא למטבעות אחרים שמיוצגים על ידי דגלי המדינות שלהם. לאחר קביעת המטבעות יש לבחור את סכום ההמרה המבוקש אותו מעוניינים לרכוש. בשלב זה הבקשה תשוגר למספר חלפנים (change) והם כולם יתחרו על ההצעה של אותו המשתמש.

בדרך של הוצאת הבקשה ל”מכרז”, יכולה מקסצ’יינג’ ליצור תחרות בין החלפנים שיהיו מעוניינים לקבל את העסקה. כפועל יוצא מכך, המשתמש מרוויח שערי מכירה נמוכים באופן משמעותי מאלו שיוכל למצוא בבנק, בדואר או אפילו אצל החלפנים עצמם. כל חלפן יכול לקבוע שער, שיכול להיגזר מסכום העסקה, ולהציע אותו רק ללקוח ספיצפי אחד. כל זה מאפשר גמישות רבה יותר וגם דיסקרטיות שמטיבה עם המשתמש הסופי.

ההצעות תתקבלנה מחלפנים שנמצאים באזור החיפוש, כך שניתן יהיה להגיע אליהם באופן אישי בכדי לקבל את הכסף ולבצע את ההמרה. ניתן להגדיר רדיוס פעילות שונה בכל פעם ולשנות את הגדרות החיפוש בהתאם לצורך באותו רגע. לאחר שחרור הבקשה, יוכלו החלפנים להציע את המחיר שלהם והמשתמש יוכל לעקוב אחר ההצעות השונות באפליקציה ולראות מה מרחקו בק”מ מכל חלפן ולקחת זאת בחשבון גם. כמו כן, הוא יוכל לעקוב אחרי העסקות אליהן הסכים ולוודא שאכן קיבל את המחיר שהובטח לו.

מלבד זאת, מאפשרת מקסצ’יינג’ להתעדכן במחירי המטבעות ובכך לקבל תמונה כללית של ערך המטבעות השונים. באופן זה המשתמש יכול לבחון בצורה חכמה את ההצעות שהתקבלו ולראות עד כמה הן רחוקות או קרובות מהשער היציג באותה הנקודה.

מקסצ’יינג’ כוללת מחשבון המרה בו המשתמש יכול לבצע חישוב של המחיר, על פי השער היציג אותו ישלם עבור המטבעות אותם הוא רוצה להמיר.  לקינוח, כוללת מקסצ’יינג’ גם גרף שבועי, חודשי, שנתי ו-10 שנתי, בו ניתן לראות את המגמות השונות של המטבעות אחריהם עוקבים.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים