מייסד OnePlus: פישלנו עם השקת סמארטפון ה-OnePlus 2

לפני קצת יותר מחודש, ב-28 ליולי, הכריזה יצרנית הסמארטפונים הצעירה OnePlus, על סמארטפון הדגל OnePlus 2, אליו התייחסה כ”סמארטפון קילר של 2016. מאז, הספיקה היצרנית להשיק את הסמארטפון עבור אלו שהצליחו לשים את ידיהם על הזמנה, בשיטת ההזמנות מורטת העצבים, אך גם אלו נתקלו בעיכובים בלתי צפויים באספקת המכשיר.

למעשה, העיכובים באספקת המכשיר כה חמורים, עד כי אחד ממייסדי החברה, קארל פיי, החליט לעשות צעד בנושא ופרסם בפורום החברה התנצלות רשמית בנושא.

דבריו של פיי:

פישלנו עם השקת ה-OnePlus 2. היינו בטוחים בעצמינו וייצרנו מלאי גדול יותר. סיפרנו למשתמשים שיהיה יותר קל פי 30-50 להשיג הזמנה, ושהם יכולים להפסיק לדאוג. למרות זאת, התחלנו לשלוח כמויות גדולות מהמכשיר רק השבוע, כחודש לאחר היעד הראשוני שלנו. אני מעוניין להתנצל בשמה של OnePlus על העיכוב.

קראו: הדברים המלאים של קארל פיי בפורום החברה הרשמי

בהתנצלותו התייחס פיי בנפרד בפני קהל אוהדי החברה, צוות העובדים ושותפי החברה, כאשר לכל אחת מן הקבוצות ייחס פיסקה נפרדת. על מנת לפצות את המשתמשים, בצעד שספק מפצה ספק מסייע לוואן פלוס להגדיל את כמות המכירות, מסר פיי כי תבדק האופציה לבצע מכירה פתוחה, ללא כל צורך בהזמנה, לקראת סוף החודש או במהלך החודש הבא.

בישראל, בינתיים, זמין ה-OnePlus 2 דרך מגוון חברות בייבוא לא רשמי, כאשר C-Data, יבואנית וואן-פלוס הרשמית בישראל, טרם מסרה תאריך ייעודי להגעת המכשיר ארצה באופן רשמי.

הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג’טי לעדכונים שוטפים בנושאים טכנולוגים ולערוץ גאדג’טי דיל למבצעים. תוכלו גם להירשם לעדכונים מאיתנו דרך ערוץ האינסטגרם הרשמי, עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


*חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

השוואת מפרטים