קרדיט: חגית סטבינסקי

על אופנה וטכנולוגיה: 5 סטארטאפים ישראלים שתפגשו בקנייה הבאה ברשת

| יום רביעי, 16 בספטמבר 2015, 17:58 | מקומי, סטארטאפים

מספר הרוכשים של מוצרי אופנה באינטרנט עולה בהתמדה כבר שנים וזאת בעיקר עקב השיפור הניכר בחווית הקנייה ברשת – לא מעט מכך בזכות טכנולוגיות חדשות שחלקן הגדול פרי פיתוח של סטארטאפים. עם זאת, לעולם הטכנולוגיה יש עוד הרבה להציע לעולם האופנה. באירוע FashionTech Showcase שנערך בשדרות רוטשילד בשבוע שעבר במסגרת פסטיבל DLD, הוצגו כמה סטארטאפים ישראלים שעוסקים בתחום.

  1. הסטארטאפ Out of X בנה פלטפורמת גיוס המונים בדומה לKickstarter ו-Indiegogo המוכרים, בו הגולשים יוכלו לממן עיצובי פרטי אופנה שאהבו במיוחד. הרעיון הוא שהגולשים יקבלו את הפריטים שאהבו במחיר הנחה מיוחד והמעצבים יוכלו לדעת לאלו פריטים יש פוטנציאל להצליח בקרב הלקוחות עוד לפני שלב הייצור, כך יחסכו כסף רב.

  1. המייסדים של TrendiGuru רצו למצוא פיתרון לבעיה שמעסיקה את אתרי התוכן באינטרנט: איך ליצור יותר הכנסה מהתוכן. הפיתרון שלהם מאפשר למגזינים דיגיטליים להפוך את התמונות עצמן לקישורים לחנויות ברשת. טכנולוגיה מסוג זה מוטמעת כעת ברשתות תוכן וויזואלי כמו פינטרסט ואינסטגרם. עבור הגולשים, טרנדיגורו מקצרת את הדרך בין השמלה או החולצה המדליקה שראו באחת הכתבות לבין האפשרות לרכוש את אותם הפריטים בלחיצת כפתור.
  1. MySizeID פותרת את הבעיה של המידות בקנייה און ליין. כיום נאלצים הרוכשים באתרים לבדוק כל פעם מחדש האם הם מידה S/M/L/XL לפי הגדרות האתר וגיזרת הבגד. כל טעות בהזמנת מידות גורמת לתסכול של הלקוחות והחזרת מוצר שגוזלת זמן ומשאבים עבור הקמעונאי. המשתמשים ב-MySizeID מודדים עצמם פעם אחת בלבד עבור הפרופיל שלהם והנתונים נשמרים לכל אתר שופינג שמשתף פעולה עם החברה. MySizeID אולי עדיין במעמד של סטארטאפ, אבל כבר יש להם מניה בבורסת תל אביב (דרך כניסה לשלד בורסאי) ותוכניות להנפיק גם בניו-יורק. השאיפה של החברה היא ליצור אפליקציה שתמדוד את מידות הגוף דרך הסמארטפון.
  1. TotMeApp השיקו באירוע לראשונה את האפליקציה החדשה שלהם, מעין Whatsapp לעולם האופנה. האפליקציה, שפונה לבני נוער וצעירים בעיקר, מאפשרת לשתף בקלות החלטות לבוש בין חברים. באופן זה, ניתן, לדוגמה, להתייעץ עם חברים בהחלטה מה ללבוש לדייט הראשון או לראיון עבודה.
מקור: צילום מסך מתוך TotMeApp

מקור: צילום מסך מתוך TotMeApp

  1. כולנו כבר יודעים שמובייל הוא המקום להיות בו. בעלי החנויות יודעים שהלקוחות בודקים את המחיר ברשת בעודם בחנות ולפעמים קונים גם בדסקטופ לאחר מדידה בחנות. הקמת אתר מותאם ואפליקציה דורשת משאבים רבים מהקימעונאי. הפלטפורמה של  Mximo מאפשרת להם להקים בקלות ובמהירות אפליקציה היברידית, שיכולה להתאים לכל מערכת הפעלה, בה יכולים הלקוחות לצפות וגם לרכוש פריטים מהחנות.

מארגנות האירוע, קבוצת המיט-אפ Fash&Tech של יעל קוכמן ונטע סטבינסקי יחד עם משרד הבוטיק GeekChicTLV של ויקטוריה כנר, הוסיפו לאירוע גם חוויה שלא רואים כל יום. באמצע השדירה הוצב מסלול דוגמנות עליו התקיימו 3 תצוגות אופנה שהופקו על ידי המעצב פיליפ בלאו. לערב אחד התיימרו שדירות רוטשילד להפוך ל-Fashion Week של ניו יורק (שמתקיים בימים אלו). הדוגמניות עלו למסלול חמושות בגאדג’טים של חברת ASUS שהוסיפו שיק עדכני-טכנולוגי. הנה קטע מהתצוגה:

במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות