הבטא של Star Wars Battlefront תהיה פתוחה לכולם ותכלול מצב Offline

חדשות טובות למעריצי “מלחמת הכוכבים” המחכים בשקיקה למשחק החדש מאת EA. הידיעה הראשונה שתשמח אתכם היא שגרסת הנסיון של המשחק Star Wars Battlefront תהיה זמינה לכולם בחינם דרך שירות Origin. הבטא תהיה פתוחה לשחקני המחשב האישי, Xbox One ו-PlayStation 4 וכנראה תתחיל כבר בשבועות הקרובים, בתחילת אוקטובר.

ידיעה נוספת ומשמחת היא שניתן יהיה לשחק גם לבד, במצב לא מקוון (Offline). מצב זה מתייחס למשימת הישרדות על הכוכב טטואין (Tatooine) וניתן לשחק בה לבד, עם חברים ב-Co-Op באינטרנט ואפילו על אותה טלוויזיה במידה שאתם משחקים על קונסולה. אם תרצו לשחק נגד אנשים אחרים, הבטא תאפשר לכם להצטרף לקרבות של 40 שחקנים בסצינות כמו קרב ה-Walkers על הכוכב הות’ (Hoth) או הנחיתה על סולוסט ( Drop Zone on Sullust).

בין הפרטים הנוספים הידועים לנו, ניתן יהיה להכניס בוטים למולטיפלייר על מנת לאזן את הקבוצות. שחקנים שנכנסים למשחק יקבלו כלי נשק מבוסס-לייזר וחבילת קלפים, איתם ניתן לערוך את יכולות וציוד השחקנים. כלי הרכב במשחק יגיעו עם נשקים משלהם שלא ניתנים לשדרוג.

Star Wars: Battlefront הוא הכותר החדש בסדרה שהתחילה עוד ב-2004, עם כותר בשם זהה. משחקי Battlefront מתמקדים באקשן ולחימה בין שני הכוחות המרכזיים בעולם מלחמת הכוכבים: כוחות האימפריה וברית המורדים. המשחק החדש יעשה שימוש במנוע Frostbite 3 החזק ומתוכנן לצאת לקונסולות PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי ב-17 בנובמבר השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים