דיווח: מכשיר הנקסוס של Huawei יקרא Nexus 6P ויציע מצלמת 12 מגה פיקסל

בעוד כשבוע בלבד, ביום שלישי, 29 בספטמבר, תקיים גוגל אירוע הכרזה בו תכיר לנו באופן רשמי מגוון מוצרים חדשים. בין אלו אנו צפויים לראות שני מכשירים חדשים לסדרת הנקסוס, שיהוו למכשירי הדגל עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0. השניים יהיו, על פי ההערכות, מתוצרת LG ו-Huawei, כאשר יהוו לממשיכי דרכם של ה-Nexus 5 ו-Nexus 6.

סמארטפון הנקסוס הבא מבית LG צפוי להיקרא Nexus 5X (שם קוד: Bullhead), בעוד שמו של הנקסוס מבית וואווי (שם קוד: Angler) נותר עד עתה באפלה. על פי מקורותיו של האתר Droid Life, ה-Huawei Nexus יקבל את השם Nexus 6P. האתר מציין כי שמות המכשירים עוד עשויים להשתנות טרם ההשקה, אך הסיכויים לכך די נמוכים.

במקביל, מבחן הביצועים GeekBench חושף פרטים חדשים ומאשר פרטים קיימים אודות ה-Nexus 6P, כאשר סמארטפון תחת השם “Huawei Angler” המריץ אנדרואיד 6.0 מרשמלו חלף בשרתיו. שם, מתגלה כי המכשיר יכיל מסך 5.7 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, מערכת על שבב מסוג Snapdragon 810, זיכרון RAM בנפח 3GB ומערך צילום הכולל חיישן ראשי ברזולוציית 12 מגה-פיקסל, וחיישן משני ברזולוציית 8 מגה-פיקסל.

את שאר הפרטים אודות צמד מכשירי הנקסוס הבאים נזכה לגלות באופן רשמי כבר ביום שלישי, 29 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים