לא נשארת מאחור: LG מתכוננת לייצור המוני של מסכים מתקפלים לקראת השקה בינואר 2016

שוק הסמארטפונים בעלי המסך הקמור התעצמם במהלך השנה האחרונה, בייחוד לאחר השקת סדרת ה-Edge המוכרת של ענקית הטכנולוגיה סמסונג, העשויה לקחת את טכנולוגיית המסכים הגמישים צעד אחד קדימה במידה ותשיק כבר בתערוכת MWC 2016 סמארטפון ניתן לקיפול.

דיווח חדש מעיד כי חטיבת המסכים של LG תחל בקרוב בייצור המוני של מסכים הניתנים לקיפול. המסכים, מהם תייצר תחילה החברה כ-100,000 יחידות, לא ישמשו עבור אחד ממוצריה של LG, אלא יסופקו עבור חברה צד שלישי.

את המסכים המתקפלים, מוסר הדיווח, תייצר החברה הקוריאנית עבור יצרנית תוכנה בינלאומית ששמה לא נמסר. למרות שבשלב הנוכחי לא ברורה זהותה, ניתן להסיק מהדיווח כי מדובר בלא אחרת מאשר ענקית התוכנה מיקרוסופט.

בדיווח מסר אתר EtNews:

זה סביר שהלקוח הראשון (של המסכים המתקפלים) יהיה תאגיד תוכנה בינלאומי, ששם לעצמו כמטרה לאתגר את סמסונג ואפל בעולם הסמארטפונים המיועדים לשוק הגבוה, באמצעות סמארטפונים הניתנים לקיפול. למרות שחברה זו בחנה את המסכים המתקפלים של סמסונג, היא החליטה לבצע שימוש דווקא באלו של LG.

עוד נמסר בדיווח כי LG Display הצליחה לפתח פאנל מגע וכן חומר מסוג פלסטיק הניתנים לקיפול יותר מ-100,000 פעמים ללא כל פגיעה ביכולותיהם.

מפת הדרכים של LG Display
מפת הדרכים של LG Display

מתי נראה את הסמארטפון המתקפל בעל המסך של LG, תהיתם? ובכן, על פי הדיווח, יצרנית התוכנה לה LG תספק את המסכים תכריז על הסמארטפון המתקפל בינואר 2016. כך, נראה שכבר במהלך החודשים הראשונים של השנה הבאה נזכה לצפות בחזון המסכים המתקפלים מתגשם.

[interaction id=”560104a6c70ac51c0376259a”]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים