הוכרז: Xiaomi Mi Bluetooth Speaker – רמקול אלחוטי מעוצב עם אפשרות להרחבת זיכרון

היצרנית הסינית הצעירה Xiaomi הכריזה על גרסה חדשה לרמקול האלחוטי שלה, העונה לשם Xiaomi Mi Bluetooth Speaker. הרמקול מציע יכולות שמע מרשימות בתוך מעטפת אלומיניום דקה, צבעונית ומעוצבת שתקרוץ לדור הצעיר.

הרמקול החדש מציע שמע חזק ואיכותי בעוצמה של 90 דציבלים (במרחק של חצי מטר), זאת על אף היותו קומפקטי ונייד. בתוך הרמקול הקטן טמונה סוללה בנפח 1500 מילי-אמפר שעה שצפויה לספק זמן נגינה מרשים העומד על כשמונה שעות. בנוסף לחיבור Bluetooth אלחוטי וחסכוני בחשמל, מציע הרמקול חריץ הרחבת זיכרון מסוג microSD לצורך השמעת שירים ללא תלות במכשיר חיצוני.

כניסת AUX תאפשר ניגון מוזיקה גם ממכשירים נטולי חיבור Bluetooth. בנוסף ליכולות נגינת מוזיקה, מסוגל הרמקול של Xiaomi לשמש גם כדיבורית ניידת. מיקרופון מובנה מאפשר להשתמש בדיבורית גם כאשר הטלפון לא נמצא בהישג יד. בדומה למכשירים ניידים רבים, הרמקול מוטען באמצעות חיבור microUSB סטנדרטי.

X11-150918jiangjie EN 1024x512.032

בשנים האחרונות הוצף השוק במגוון רמקולים אלחוטיים מוזלים מבית יצרניות עלומות שם, רובם מציעים איכות שמע ירודה למדי וביצועי סוללה מאכזבים. רמקולים אלחוטיים איכותיים מבית חברות מוכרות וידועות עולים מאות שקלים, מה שמאלץ את מעוטי היכולת להסתפק ברמקולים הנחותים.

בהשקת הרמקול החדש שלה, מעוניינת Xiaomi לשנות את המצב – על אף המפרט האיכותי, הרמקול החדש ייאלץ אתכם להיפרד מ-200 יואן בלבד, שהם כ-120 שקלים חדשים. בדומה למוצרים רבים אחרים מבית החברה, ככל הנראה גם ה-Mi Bluetooth Speaker יימכר באופן רשמי אך ורק בגבולות המעצמה האדומה. עם זאת, סביר להניח כי אתרי מכירות סיניים יאפשרו את רכישת הרמקול גם מארצנו הקטנטונת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים