נטפליקס מציגה: פרקים חדשים למראה שחורה וטיזר לג’סיקה ג’ונס

ג’סיקה ג’ונס (מקור: Marvel)

עונת הסתיו בטלויזיה עומדת להתחיל כאשר כבר בחודש הבא נזכה לראות עונות חדשות לסדרות, בהן: “החץ”, “הומלנד”, “פלאש”, “הרשימה השחורה”, “המתים המהלכים”, “iZombie” ועוד. טרם תחל התקופה היפה של השנה בטלויזיה, סיפקה לנו השבוע נטפליקס כמה חדשות טובות על דברים שיבואו בהמשך.

פרקים חדשים למראה שחורה

סדרת ה-Sci-Fi הבריטית המוצלחת “מראה שחורה” תחזור עם 12 פרקים חדשים שהוזמנו על-ידי נטפליקס האמריקנית. הסדרה זכתה עד כה לשתי עונות, כאשר פרק מיוחד לחג המולד בכיכובו של ג’ון האם (מד-מן) היה האחרון שהופיע בה. הסדרה מציגה את התקדמות הטכנולוגיה והשפעתה על אורח חיינו באופן הנע בין מה שעשוי להיות לבין המוגזם וחזרה לאחרונה לכותרות בעקבות פרשה לא נעימה בבריטניה שכללה את ראש הממשלה דיוויד קמרון וראש של חזיר.

ג'ון האם במראה שחורה
ג’ון האם במראה שחורה (באדיבות נטפליקס)

טיזר לסדרה ג’סיקה ג’ונס

אחרי שהביאה לנו את מעלליו של דרדוויל, שתחזור בשנה הבאה בעונה שניה, מציגה נטפליקס טיזר לסדרה חדשה מהעולם של מארוול – ג’סיקה ג’ונס. הסדרה החדשה מתמקדת בדמות נוספת מהשכונה של דרדוויל, Hell’s Kitchen. ג’סיקה ג’ונס היא גיבורת על בעצמה, אשר לא זכתה לקריירה מוצלחת בתחום והפכה לחוקרת פרטית שתיתקל לא פעם באנשים בעלי יכולות מיוחדות משלהם.

בטיזר הקצר ניתן לראות דוגמא לחלק מיכולותיה של ג’ונס, אותה תגלם קריסטין ריטר (שובר שורות, ורוניקה מארס), בהן היכולת לישון עד מאוחר, לשתות הרבה וגם להיות מאוד חזקה כשזה מגיע לשעון המעורר שמנסה להעיר אותה בבוקר.

הסדרה תעלה לאוויר בנטפליקס ב-20 בנובמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים