הוכרזה: +GoPro Hero – החבילה הבסיסית, עכשיו גם עם WiFi

+GoPro Hero (מקור: גופרו)

יצרנית מצלמות האקסטרים גופרו (GoPro) הכריזה על +Hero, התוספת האחרונה להיצע המצלמות הקשוחות שלה. המצלמה, המיועדת עבור השוק הנמוך, מציעה קישוריות Wi-Fi יחד עם יכולות צילום סטנדרטיות למדי.

המצלמה המוזלת מסוגלת לצלם וידאו ברזולוציית Full HD או HD בקצב של עד 60 פריימים לשניה. בנוסף, היא מסוגלת לצלם תמונות סטילס ברזולוציה של עד 8 מגה-פיקסל. יכולות הצילום של המצלמה מחווירות לצד הדגמים המתקדמים בסדרה, שחלקם מסוגל לצלם בקצבים גבוהים הרבה יותר וגם ברזולוציית ה-4K העצומה.

דגם מתקדם יותר בסדרה: Hero 4 Black, יכולות טובות יותר והמחיר בהתאם
דגם מתקדם יותר בסדרה: Hero 4 Black, יכולות טובות יותר והמחיר בהתאם

המצלמה מציעה קישוריות Wi-Fi ו-Bluetooth המאפשרות לה להתחבר אל אפליקציית שליטה במכשירים חכמים או אל שלט ייעודי. דרך אפליקציית השליטה ניתן לצפות דרך המצלמה בשידור חי, להעביר את התכנים שצולמו, לערוך אותם ואף לשתפם ברשתות החברתיות. המצלמה עטופה במעטפת חסינה עם עמידות גבוהה למכות ולמים בעומק של עד 40 מטרים.

קריאה נוספת: סקירה מלאה של GoPro Hero 4 Session – קטנה וקשוחה

המצלמה החדשה מצטרפת למצלמת ה-GoPro Hero+ LCD וה-Hero הותיקה בהיצע החברה לשוק הנמוך. החברה הרחיבה את היצע המצלמות המוזלות שלה על מנת להתחרות במבול המצלמות המוזלות שמגיעות בעיקר מסין. עם זאת, נראה כי צפוייה לה עוד עבודה רבה: מחירה ההתחלתי של +GoPro Hero עומד על לא פחות מ-199 דולר, גבוה בהרבה ממצלמות כדוגמת ה-Xiaomi Yi Action שמציעה יכולות דומות.

המצלמה תימכר בישראל דרך היבואן הרשמי, DAA שיווק ספורט, במחיר 1199 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים