סביבת פיתוח המשחקים Project Spark של מיקרוסופט, עכשיו בחינם

למיקרוסופט יש פרויקט מעניין בשם Project Spark. שלא להתבלבל עם תכנית Spark לסטודנטים, Project Spark הינו “משחק” המאפשר יצירה של משחקים ותכני גיימינג בקלות. הפרוייקט מהווה גלגול של Kodu Game Lab, סביבת פיתוח משחקים לילדים, והושק לצד תכנים בתשלום במתכונת DLC מטעם מיקרוסופט, אותם היה ניתן להוריד כדי לשלב בפיתוח המשחקים באמצעות Project Spark.

כעת מיקרוסופט מודיעה כי Project Spark יינתן בחינם, ומרבית התכנים שהיו זמינים עד כה בתשלום, יינתנו בחינם החל מה-5 באוקטובר. החזרים ייתנו לכל מי שרכש תכנים להורדה ב-48 הימים האחרונים. החדשות הרעות הן שתכנים הקשורים למותג Conker’s Bad Fur Day יוסרו לחלוטין מהפרויקט, גם אלו שכבר שוחררו.

מיקרוסופט מכוונת עתה את הקהילה ליצור תכנים באופן עצמאי ומשחקים המבוססים על תכנים מקוריים, יותר מאשר תכנים המוכנים מראש ומוצעים למכירה. ועם זאת, 46 חבילות תוכן שוחררו עד כה, עם מעל ל-2000 פריטים שנועדו לעזור לכם ליצור משחקים וסיפורים מעניינים. כל אלו יינתנו בחינם החל מיום שני, ה-5 באוקטובר, עם העדכון הבא של הפרוייקט, שיכלול גם שיפורים נוספים למערכת בניית המשחקים.

המעבר למודל חינמי יכול לקרוץ למפתחי משחקים מתחילים, לבני נוער הרוצים להתנסות בבניית משחקים, ואולי אף למפתחים מתקדמים יותר שירצו לנצל את העובדה ש-Project Spark מאפשר ליצור משחקים הפועלים באופן טבעי על ה-Xbox One, קונסולת המשחקים של מיקרוסופט, לצד תמיכה מלאה ב-Windows.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים