הוכרז: HTC Butterfly 3 עבור השוק הבינלאומי (בערך)

באירוע ההכרזה שערכה אתמול HTC בטיוואן, הודיעה החברה כי מכשיר הדגל J Butterfly HTV31 המיועד לשוק היפני, יזכה להגיע בקרוב לשווקים נוספים תחת שם במה חדש – HTC Butterfly 3. מדובר בחדשות נפלאות לחובבי מכשירי הסדרה, שכן מעתה לא יהיה עליהם להרחיק (גם אם במרחק קליק) עד יפן או להסתכן בקבלת מוצר ללא תמיכה בתדרי התקשורת המקומיים. עם זאת, הליך הרכישה עדיין לא יהיה פשוט.

פרט לתמיכה רחבה יותר בתדרי תקשורת, HTC Butterfly 3 יהיה זהה לגמרי למוצר שהושק ביפן בחודש מאי, והוא כולל מעבד מתומן ליבות על גבי ערכת השבבים Snapdragon 810, זיכרון 3GB RAM, סוללת 2700mAh, רכיב אחסון בנפח 32GB וחריץ להרחבת הזיכרון. מסך המכשיר בגודל 5.2 אינץ’ וברזולוציית Quad HD המספקת צפיפות של 565 פיקסלים לאינץ’.

המכשיר החדש מציג מבנה פלסטיק חלקלק, בניגוד לאלומיניום שמאפיין את סדרת הדגל One, ומאפשר למשתמש לבחור בין במספר וריאציות שונות לצבעו – כחול כהה, לבן ואדום. גופו של הסמארטפון ממותג תחת דירוג IP57 המאפשר לו לשהות כחצי שעה בתוך המים.

המצלמה האחורית של המכשיר כוללת חיישן 20.7 מגה-פיקסל ועובדת במערך ה-Duo אותו הכירה לנו HTC עם ה-One M8. המצלמה הקדמית של המכשיר תכיל חיישן ברזולוציה העומדת על לא פחות מ-13 מגה-פיקסל, לעומת מצלמת ה-Ultra Pixel ברזולוציית 4 מגה-פיקסל הנמצאת בחלקו הקדמי של ה-One M9.

מחירו המומלץ של המוצר עומד על 600 דולרים (כ-2,350 שקלים), אולם חשוב להדגיש שהשקתו לא תהיה גלובלית באופן גורף. החברה תאפשר לשלוחותיה בעולם להחליט האם לשווק את המוצר, בהתאם לביקוש, ונכון לעכשיו רק הסניף הטיוואני בחר לעשות כן. בשל העובדה שלחברה הטיוואנית אין סניף רשמי בישראל, אין אנו צפויים לראות את HTC Butterfly 3 מושק בארצנו באופן רשמי.

עדכון (15:10) – לפסקה האחרונה בכתבה התווספו הבהרות שנמסרו על ידי HTC.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים