הילוך מהיר: חברת טרידיון הישראלית מגייסת 20 מליון שקלים

תמונה: photosteve101 / flickr

חברת טרידיון הישראלית הודיעה היום על השלמת סבב גיוס שני בסך 20 מליון דולר אותו הובילו הקרנות הישראליות JVP, מאגמה, ו-Singtel Innov8. עבור מאגמה ו-JVP מדובר בהשקעה שנייה בחברה מאחר והן היו הקרנות הראשונות שהשקיעו בחברה עוד בשנת 2014.

טרידיון מפתחת מספר מוצרים ופתרונות אשר מסייעים לגופים גדולים כדוגמת חברות אירוח, ספקי תוכן ומדיה ועסקים מרחבי העולם להציע קצבי העלאה והורדה מהירים יותר. כפועל יוצא מכך, יכולים גופים אלו לספק למשתמשיהם חווית גלישה משופרת ואף ליצור יישומים מורכבים ותובעניים יותר ללא חשש מזמני טעינה או העלאה לא טובים.

הפתרון שפיתחה טרידיון, אשר נמצא כעת בשימוש אצל מעל מ-15 חברות, יסייע לאותם הגופים לעמוד בדרישות הגבוהות של הצרכנים –  העברת תוכן למשתמשים במהירויות חסרות תקדים, מבלי לפגוע באיכות או באמינות השירות. דוגמא לכך הוא מוצר ה-Global Cloud Network של טרידיון: אלגוריתמים קנייניים ומערכת הניהול של טרידיון (Teridion Management System) כמו גם Teridion Measurement Agents מספקים מפת “פקקים” של האינטרנט בזמן אמת לצורך מציאת המסלול הטוב ביותר הקיים, תוך לקיחה בחשבון של רוחב פס, מהירות ומיקום גיאוגרפי.

logo (1)

אף השיפורים במהירויות אין פגיעה ברמות האבטה של המידע שעובר מאחר וטרידיון אינה מטפלת בתוכן המשתמשים עצמו ומאפשרת אבטחה מוגברת באמצעות הצפנת SSL מקצה לקצה ללא termination או PROXY. בנוסף לכך, החברה מתגאה כי החיבור לשירותיה מתבצע ללא חומרה או תוכנה להתקנה, ובאמצעות הקצאה מהירה וקלה ניתן לחבר לקוחות טיפוסיים של שירותי ענן לרשת תוך פחות משעה.

טרידיון הוקמה ב 2013 והחלה את דרכה בחממת JVP בירושלים. מרכז הפיתוח של החברה ממוקם בישראל בעוד שמטה החברה שוכן בסן פרנסיסקו. הכסף שיתקבל המגיוס הנוכחי יסייע לחברה להגדיל את התקציב של מחלוקת המחקר והפיתוח ולהמשיך לעבוד על שדרוג ארסנל הכלים אותו היא מציעה ללקוחות השונים.

אלעד רווה, מייסד ומנכ”ל טרידיון:

האינטרנט הוא כלי רב עוצמה, אבל עד היום, נאבקנו כדי למצות את יכולותיו במלואן. כולנו עדיין נופלים קורבן לעיתים קרובות לזמני תגובה ארוכים ולחיבורים לא יציבים. אנחנו מנפצים את הגבולות הללו ומספקים למשתמשים חוויית אינטרנט חלקה – ללא קשר למיקומם, למכשיר שבו הם משתמשים או לאפליקציה שעליה הם עובדים. המטרה שלנו היא בראש ובראשונה לאפשר ללקוחותינו, חברות המספקות תוכן, חווית שימוש מעולה עבור לקוחותיהם. סבב הגיוס הנוכחי לצד הזמינות הכוללת של המוצר שלנו הם צעדים חשובים בכיוון הזה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים