100 אלף דולר: האקתון BattleHack של PayPal חוזר לישראל

PayPal ו-Braintree מקיימות בפעם השלישית את תחרות ה-BattleHack TLV המזמינה מפתחים מכל הארץ להשתתף ולבנות אפליקציה המבוססת על שירותיה של PayPal. הרעיון שעומד מאחורי התחרות הוא לרתום את השירותים שמציעה חברת התשלומים ולבנות סביבם אפליקציות חברתיות שיפותחו כולן בתחרות עצמה.

BattleHack TLV, אשר תתקיים בין התאריכים ה-8 לעד ל-9 באוקטובר בנמל תל אביב, תאגד מגוון רחב של מפתחים להאתקון שימשך 24 שעות רצופות ובהן הצוותים השונים יפתחו אפליקציות שיתחרו על מגוון רחב של פרסים. הפרס הראשון הוא טיסה ושהייה בעמק הסילקון בארה”ב וזאת בכדי להתמודד בשלב הגמר של התחרות הכלל עולמית שעתידה להתקיים בחודש נובמבר הקרוב. בתחרות הכלל עולמית ייקחו חלק צוותים מניו-יורק, טוקיו, ברלין, טורונטו, לונדון ושטוקהולם – בהם התקיימו תחרויות דומות בחודשים האחרונים. הזוכה בתחרות העולמית יזכה ב-100 אלף דולר.

מי שלא יגיע למקום הראשון בתחרות הארצית לא יצא בידיים ריקות מאחר והמקום השני יזכה ב-XBOX One 500GB והמקום השלישי יזכה ב-ADAFRUIT ARDX V1.3 KIT. מי שיקבע מי יהיה המנצחים יהיה צוות השופטים בתחרות אשר כולל את גורו הסטארטאפים של PayPal, ג’ון לאן, COO ב-Fiverr, ורד רביב-שוורץ, מייסד MobileMonday תל אביב, אופיר לייטנר, ראש האקסלרטור של CitiBank, רותי פולצ’ק וסמנכ”ל מחקר ופיתוח ב-Gett, דוד סייג. האפליקציות שיפותחו במהלך התחרות ייבחנו על פי קריטריונים של איכות הקוד והאינטגרציה של ה-API ולא על פי קריטריונים של ישימות הרעיון העסקי.

מידי שנה הנציגים מישראל מצליחים לייצג את המדינה בכבוד ולהתברג למקומות הראשוניים בתחרות העולמית. בשנת 2014 זכה במקום הראשון בגמר העולמי הצוות הישראלי שכלל את המפתחים שי משעלי ופבל קמינסקי, שפיתחו את האפליקציה המנצחת AirHop. בשנת 2013 הצוות הישראלי הכולל את דני לשם, יואב עמית, מאיה מרום ויניב בן זקן, זכה במקום השני בגמר העולמי, עם האפליקציה RunPal.

לפרטים נוספים והרשמה – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים