לא רק מכריזים: האם האייפד 2 יהיה זמין בחנויות עוד השבוע?

בזמן האחרון צצו להן לא מעט שמועות המספרות על עיכוב בהשקתו המשוערת של מכשיר האייפד החדש. אפל אמנם רמזה שמדובר בשמועות בלבד כאשר שלחה הזמנות לאירוע ההכרזה של ה-iPad 2 שייערך ב-2 למרץ (יום רביעי הקרוב), אך עתה נשמע דיווח חדש, לפיו מכשיר האייפד מהדור השני לא רק יוכרז השבוע, אלא יושק רשמית מיד לאחר ההכרזה.

הדיווח המדובר מגיע מכיוון האתר המוכר AppleInsider, הידוע באמינותו הרבה בנושא ידיעות הנוגעות לאפל. לאתר נאמר על ידי מקורות המקורבים לצלחת כי אפל ועובדיה מתכוננים לא רק להכרזה על מוצר חדש, אלא גם להשקתו הקרובה, שעל פי הנראה תיערך במחצית השנייה של השבוע הנוכחי – מה שאומר ממש מייד לאחר ההכרזה. האייפד 2, יחד עם כל הפיצ’רים החדשים, שביניהם צפויים מצלמה קדמית ואחורית, רמקולים חזקים וגם עיצוב חדש ודק יותר, יהיה זמין לרכישה בחנויות בשלושה דגמים שונים – האחד בעל קישורית WiFi בלבד, השני בעל קישורית WiFi ו-GSM והשלישי בעל קישוריות WiFi ו-CDMA. הדגם השלישי צפוי להימכר בעיקר ע”י Verizon האמריקאית, שלאחרונה קיבלה גם את האייפון 4 למשפחתה.

עוד מוסיף הדיווח, כי הכמות הראשונית של מכשירי האייפד 2 שתגיע לחנויות מוערכת בכ-5 מיליון יחידות – כ-1.9 מיליון יחידות לדגם ה-WiFi, כ-2.3 יחידות לדגם ה-WiFi+GSM וקצת פחות ממיליון יחידות לדגם ה-WiFi+CDMA החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים