אפל בתגובה להבדלי הביצועים בין דגמי מעבד ה-Apple A9: ההבדלים בשימוש סביר מינימליים לחלוטין

לאחר שנחשף כי מעבד ה-Apple A9, המיוצר ע”י סמסונג ו-TSMC בשני תהליכי ייצור שונים (14nm ו-16nm, בהתאמה), עשוי להציג ביצועים שונים בין שני מכשירי iPhone 6S מאותו דגם, נמצא בדיווח אחר כי הדגם המיוצר ע”י סמסונג מציג ביצועים פחות טובים במספר פקטורים שונים. כעת, מגיעה תגובתה הרשמית של אפל בנושא.

בתגובתה לנושא גינתה אפל את מבחני הביצועים בהם נבדקו המכשירים ומסרה כי אלו לא ריאליסטיים ולא עומדים בקנה אחד מול שימוש סטנדרטי. עוד מסרה החברה כי השינוי בחיי הסוללה בין מכשירי iPhone 6S זהים בעלי מעבד בייצור שונה, יהיה זניח במיוחד ונמדד ב-2 עד 3 אחוזים בלבד. בהודעתה לא התייחסה אפל להבדלים בטמפרטורות אליהן הגיעו המכשירים או להפרשי ביצועים.

תגובתה הרשמית של אפל בנושא הבדלי הייצור של מעבד ה-Apple A9:

כל שבב אותו אנו מפיצים עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של החברה בכל הנוגע לביצועים ולחיי סוללה… בדיקותנו והמידע שאנו מקבלים ממשתמשים מראים שחיי הסוללה האמיתיים של ה-iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus, גם אם אלו כוללים רכיבים בייצור שונה, זהים למעט הבדל של 2-3% מאחד לשני.

לאחר שבשנה שעברה געשה הרשת בדבר התקלה שבעקבותה החלו מכשירי אייפון 6 ו-6 פלוס להתעקם בשימוש סביר, נראה כי הסערה השנתית סביב מכשירי האייפון החדשים, iPhone 6S ו-6S Plus, תעמוד סביב מעבדם, Apple A9.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים