Dell מרעננת את סדרת מחשבי הדגל XPS

Dell מרעננת את דגמי ה-13 אינץ’ וה-15 אינץ’ בסדרת הדגל היוקרתית XPS ומוסיפה חבר חדש לחבורה: מחשב היברידי בעל מסך בגודל 12 אינץ’.

המחשב הראשון שזוכה לרענון הוא ה-XPS 13, שכפי שהשם מרמז מציע מסך בגודל 13.3 אינץ’. כמו בדגם הקודם, המחשב מציע תצוגת InfinityEdge בעלת שוליים דקיקים. מתחת למכסה המנוע תמצאו כמובן מעבדי Intel מדור ה-Skylake האחרון בתצורה של Core i3, Core i5 או Core i7. בגזרת הזיכרון תמצאו ארבעה עד 16 גיגה-בייט של RAM ו-128 גיגה-בייט עד טרה-בייט של אחסון SSD מהיר.

בנוסף למעבד המשופר, המחשב זכה לשדרוג נוסף בדמות חיבור USB-C עדכני המסוגל לתמוך בתקני Thunderbolt 3, HDMI, VGA, Ethernet ואפילו להטעין את המחשב. לטענת Dell, מעבד ה-Skylake החסכוני מאפשר למחשב להציע חיי סוללה מרשימים העומדים על כ-18 שעות של שימוש רציף (בעומסי עבודה קלים).

MaxPNG

דגם נוסף שזכה לריענון הוא ה-XPS 15. בניגוד ל-XPS 13, הדגם הנוכחי לא מציע תצוגת InfinityEdge, כך שהגרסה החדשה ודקיקת-השוליים היא בהחלט שדרוג מבורך. לטענת Dell, השוליים הדקיקים מאפשרים למחשב להיות גדול כמחשב בעל תצוגת 14 אינץ’, זה על אף שגודל התצוגה בו עומד על 15.6 אינץ’. המסך החדש מציע גם את רזולוציית ה-4K המרהיבה.

כפי שניתן כבר לנחש, גם כאן תמצאו את מעבדי Skylake החדשים מתחת למכסה המנוע. גם כאן מדובר במעבדים מתצורת Core i3, Core i5 או Core i7, אך בדגמים עוצמתיים יותר הנעזרים באמצעי הקירור המשופרים של המחשב.

כמות זיכרון ה-RAM המקסימלית עומדת על 32 גיגה-בייט, וכמות האחסון המירבית היא טרה-בייט אחד אותו מספק כונן SSD מהיר במיוחד בתקן PCI-E. עבור מי שחפץ בביצועים גרפיים משופרים, Dell מאפשרת להטמיע במחשב כרטיס מסך ייעודי מסוג NVIDIA GeForce GTX960M. בדומה לגרסת ה-13 אינץ’, גם גרסת ה-15 אינץ’ מציעה כעת חיבור USB-C.

Dell XPS 15 (Model 9550) Touch notebook computer (Berlinetta XPS) with Dell PW7015L (Tesla) Power companion and Dell USB Type-C HDMI/VGA/Ethernet/USB 3.0 Adapter (Slayer 2.0) on a yellow cushioned bench in a lobby.

החבר החדש בחבורה הוא ה-XPS 12, מחשב היברידי שקופץ על גל ההכרזות אותו התחילה מיקרוסופט עם מחשב ה-Surface Pro 4. בדומה למחשב ה-XPS 15, תצוגת ה-12 אינץ’ של המחשב החדש מציעה גם היא את רזולוציית ה-4K העצומה – שבשילוב המסך הקטן יוצרת צפיפות פיקסלים גבוהה במיוחד העומדת על 352 פיקסלים לאינץ’. למחשב קיימת גם גרסה בעלת רזולוציית Full HD, עבור מי שמעוניין לחסוך בפיקסלים. את המסך מחפה זכוכית מחוסמת מסוג Corning Gorilla Glass NBT.

המעבד המוטמע במחשב הוא מעבד אינטל חסכוני במיוחד מסוג Core M5. אל 8 גיגה-בייט של זיכרון פעולה (RAM) נלווים 128 או 256 גיגה-בייט של אחסון SSD. המקלדת הניתקת המשולבת בערכה מציעה מקשים בעלי תאורה אחורית ומרחק הקשה של 1.3 מ”מ יחד עם משטח עקיבה מדוייק העשוי מזכוכית. בדומה למחשבים האחרים בסדרה, גם ה-XPS 12 מציע חיבור USB-C חדשני.

בנוסף למחשבים החדשים, Dell הכריזה גם על מספר אביזרים נלווים. ה-Dell Power Companion היא סוללה ניידת בקיבולת 12,000mAh (עבור דגם ה-13 אינץ’) או 18,000mAh (עבור דגם ה-15 אינץ’) המסוגלת להטעין את המחשבים החדשים ולספק להם עוד מספר שעות עבודה. ה-Dell Thunderbolt Dock מאפשר להטעין את המחשב ובנוסף לחבר אליו עד שתי תצוגות ברזולוציית 4K או שלושה מסכי Full HD.

Dell XPS 12 (Model 9250) 2-in-1 notebook computer with Premier Folio, Dell USB Adapter Type-C HDMI/VGA/Ethernet/USB 3.0 (Slayer), and Active Stylus (Juniper) on a wooden coffee table in a bright lobby with a pair of glasses and notebook beside it. A tan c

עלותם של דגמי הבסיס של מחשבי ה-XPS 12 וה-XPS 15 עומדת על 999 דולר, בעוד שגרסת הבסיס של ה-XPS 13 תאלץ אתכם להיפרד מ-799 דולר בלבד. המחשבים הניידים זמינים כבר עכשיו לרכישה באתר Dell (ארה”ב), וההיברידי יושק בנובמבר. בשלב זה לא ברור האם המחשבים החדשים יושקו גם בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים