חברת הסייבר הישראלית Cybereason גייסה 59 מיליון דולר

מקור: Cybereason

אנו רגילים לשמוע על סטארטאפים בתחום הסייבר והאבטחה שמגייסים מיליוני דולרים, אך היום הצליחה חברת Cybereason להפתיע ובגדול. החברה הודיעה על השלמתו של סבב נוסף, שלישי במספרו, בסך כולל של 59 מיליון דולר.

סבב גיוס זה, מגיע רק ארבעה חודשים לאחר סבב הגיוס הקודם שבו גויסו 24 מילון דולר. הסבב הנוכחי התקיים בהובלת משקיע חדש, SoftBank Corp, חברה בת של SoftBank Group Corp וזאת בנוסף למשקיעים הקיימים, CRV וספארק קפיטל.

ההשקעה מ-SoftBank טומנת בחובה גם שיתוף פעולה אסטרטגי משמעותי עבור Cybereason. שיתוף פעולה זה יאפשר ל-Cybereason להשיג דריסת רגל ביפן, וזאת הודות לכך ש-SoftBank תהפוך למפיצה המובילה של פלטפורמת אבטחת הסייבר של Cybereason בשוק היפני. על-פי תנאי ההסכם, SoftBank ו-Cybereason ישתפו פעולה ביצירת היצע מוצרים שיאפשר לארגונים ביפן להתכונן מפני איומים מתקדמים ועיקשים ומתקפות סייבר מתוחכמות אחרות.

הגיוס הנוכחי יסייע ל-Cybereason להמשיך ולפתח את הכלים הקיימים שעומדים לרשות לקוחות החברה וזאת על מנת להמשיך ולהגן עליהם מפני תקיפות שונות. כמו כן, הכסף יוכל לעזור לחברה להגדיל את ארסנל המוצרים והשירותים שהיא מעניקה ובכך להשיג לקוחות נוספים ואף לחדור לשווקים נוספים.

הפלטפורמה של Cybereason משקפת את מומחיותם של מייסדיה בהתמודדות עם פעולותיהם של כמה מארגוני ההאקרים המורכבים בעולם. פלטפורמת הזיהוי ותגובה לתקיפות סייבר ממנפת ביג דאטה ולמידת מכונה בכדי לחשוף בזמן אמת מתקפות סייבר מורכבות שנועדו לעקוף את אמצעי ההגנה המקובלים, ממכנת את תהליך החקירה, מחברת בין אירועים זדוניים מבודדים ומספקת תמונה חזותית של פעולה זדונית שלמה. הפלטפורמה זמינה כפתרון המותקן באתר הלקוח או כשירות מבוסס ענן.

ליאור דיב, מנכ”ל Cybereason ומייסד שותף:

בשנה האחרונה Cybereason הוכיחה שהיא מסוגלת להגן על הארגונים הגדולים והיוקרתיים בעולם, הסובלים באופן יומיומי מאיומי מתקפות סייבר. השותפות עם SoftBank משחזרת את מודל השותפות שיצרנו עם לוקהיד מרטין (Lockheed Martin), הלקוח הראשון שלנו שגם השקיע בחברה, וגם חבר לה כשותף המוכר את מוצרי סייבריזון ועוזר לה לחדור לשווקים חדשים. המודל הזה מאפשר לנו להישאר גמישים ולהתמקד בחדשנות תוך מינוף האמינות, המשאבים והניסיון שרק ענקי התעשייה יכולים לתת לנו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים