אפל מרעננת את סדרת מחשבי ה-iMac עם מעבדי Skylake וגרסת 4K חדשה בגודל 21.5 אינץ’

אפל לא חידשה את גרסת ה-21.5 אינץ’ של מחשב ה-iMac מזה זמן רב, ובשנים האחרונות סיפקה לו אך ורק עדכוני מעבד מינוריים. כעת היא מכריזה על גרסה חדשה לדגם הקטן של המחשב השולחני שלה, אחת המתהדרת במסך 4K מרהיב ומתקדם. בנוסף, שאר המחשבים בסדרה זכו לביצועים משופרים עם מעבדים וכרטיסי מסך עדכניים.

מסך ה-4K החדש של האיימק מציע צפיפות פיקסלים מרשימה ביותר העומדת על 205 פיקסלים לאינץ’. אפל טוענת כי שימוש במרחב צבעים מבוסס תקן P-3 מאפשר למסך להציג 25 אחוז יותר צבעים ולגרום לתוכן להיראות מציאותי וטבעי יותר מאשר במסכי ה-sRGB שבדורות הקודמים. מערכת ה-Mac OS X מציעה תאימות מלאה למסכים בעלי צפיפות פיקסלים גבוהה, ותציג את כל רכיבי המערכת בחדות גבוהה ובגודל המתאים.

כל המחשבים בסדרה מציעים כעת את מעבדי הדור השישי מבית אינטל (Skylake), הם חסכוניים יותר בחשמל אך מציעים גם ביצועי עיבוד משופרים. בנוסף, כל מחשב iMac מציע כעת שני חיבורי Thunderbolt 2 בקצב תעבורה עצום של 20 גיגה-ביט לשנייה לכל חיבור. מחשבים בעלי כרטיס מסך ייעודי יציעו כעת את הדור החדש של כרטיסי AMD, העונה לשם Radeon R9 M300.

iMac-Retina-Oct2015-2-gadgety

בשנה שעברה השיקה אפל גרסת 5K למחשב ה-iMac בגודל 27 אינץ’. עבור הרזולוציה העצומה, שמציעה פי שבעה יותר פיקסלים מ-Full HD, דרשה חברת התפוח מחיר כבד – לא פחות מ-2,500 דולר. כעת, ככל הנראה יחד עם ירידה בעלויות הייצור, היא מביאה את מסך ה-5K גם אל דגמי ה-27 אינץ’ הבסיסיים יותר וכעת תוכלו לרכוש לעצמכם מפלצת פיקסלים ב-1799 דולר בלבד.

המחשבים החדשים זמינים לרכישה כבר עכשיו דרך האתר הרשמי של אפל. גרסת ה-4K החדשה של מחשב ה-21.5 אינץ’ תאלץ אתכם להיפרד מ-1499 דולר, אך גרסת בעלת מסך ברזולוציית Full HD עדיין זמינה לרכישה בעבור 1,099 דולר. המחשבים צפויים להגיע אל ארצנו הקטנטונת בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים