הכירו את Aurous: בן דודו המוזיקלי של Popcorn Time

Aurous

מוקדם יותר היום (ג’), עלתה לאוויר גרסתו החינמית של שירות תכנתי בשם “Aurous”, אשר מתיימר להיות הגרסה המוזיקלית לשירות הזרמת הסרטים והסדרות שזכה להצלחה מסחררת מסביב לעולם – Popcorn Time. התכנה מציעה מאגר עצום של תכני מוזיקה הממוינים לפי אמנים ואלבומים, כאשר את כולם ניתן לנגן בלחיצת כפתור, ובאמצעות הזרמה בזמן אמת (ללא הורדת הקובץ למחשב).

בנוסף להזרמת המוזיקה משרתי Aurous, מציעה התכנה גם סריקה כוללת של תכני אודיו בפורמטים FLAC WAV, OGG, OPUS ו-WebA, בנוסף לפורמט ה-MP3 המוכר, בתיקיות אותן תגדירו כ-“מכילות קבצי מוזיקה”, סידורן לפי אמנים ואלבומים ולבסוף, ניגונן היישר ממנה.

השירות, שפותח על ידי אנדרו סמפסון (Andrew Sampson) שחבר למפתח המכונה בשם “Dana”, החל את דרכו בחודש הקודם כפרויקט מימון המונים, אך עד מהרה דף הפרויקט הוסר, כנראה בשל העובדה כי מדובר בשירות שאינו חוקי (בן דודו של פופקורן טיים, בכל זאת) והיום הוא מוצע להורדה, מה שמעיד על השלמת פיתוחו ללא עזרת התורמים.

סמפסון מסר כי בתכנה לא ישולבו תכני פרסום כלל, מה גם שהבטיח כי “במקרה ופיתוח השירות ייעצר ואתרינו יושבת, התכנה לא תחדול מלפעול באופן שוטף”. תוכלו להוריד את התכנה למחשב האישי, ל-Mac OS ול-Linux באתרה הרשמי המעוצב היטב, כאשר גרסאות למערכות המובייל צפויות בהמשך.

למעבר לאתר Aurous – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים