Deus Ex המקורי מקבל שדרוג גרפיקה אחרי 15 שנים

Deus Ex הינו משחק תפקידים הכולל התגנבות ואקשן ממבט ראשון. המשחק שוחרר על ידי חברת Ion Storm בשנת 2000, זכה לתשבוחות, פרסים ועיטורי “משחק השנה” מרובים, והוכתר לא אחת כמשחק הטוב ביותר למחשב האישי מאז ומעולם. כעת, לאחר 15 שנים, מקבל המשחק עדכון מהותי המשפר את הגרפיקה ואת פס-הקול, מציג עיצוב שלבים מעודכן ואלמנטים המרחיבים עולם המשחק.

העדכון הוא למעשה מוד – כלומר תוספת או שינוי לא רשמיים למשחק, בשם Deus Ex Revision. אולם בשונה מהרגיל, המוד הנ”ל אומץ על ידי מפיצות המשחק Square Enix ו-Eidos-Montreal בחיבוק חם, והפך לזמין בתור הורדה חינמית ב-Steam. מי שבבעלותו Deus Ex המקורי (בגרסת Game of the Year) יכול כעת להוריד את Revision בחינם ישירות דרך Steam.

התוספת פותחה על ידי Caustic Creative, צוות בינלאומי שמטרתו לשפר את חוויית המשחק של Deus Ex עבור מעריצים אדוקים. את הצוות הקים האריס בוז’יס (Haris Buzis) ב-2007, מביתו שבפינלנד, והוא גם זה שאחראי על הסביבות החדשות של Deus Ex Revision. בנוסף, התוספת מכילה גם שיפורים טכניים מבורכים, כמו תמיכה ב-Direct3D 9.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים