מפגן של ידע ויצירתיות: צפו בפטיש ת’ור אמיתי שרק יוצרו יכול להרים

ברחבי הרשת תוכלו למצוא המון מכשירים מגניבים שנבנו בידי קהילת ה’מייקרים’, מהנדסים חובבי טכנולוגיה שמעזים ליצור דברים במו ידיהם. אחד מאותם מייקרים בנה פטיש שרק הוא יכול להרים, כשההשראה לקוחה כמובן מפטישו של ת’ור (Mjolnir), האל מהמיתולוגיה הנורדית וגיבור סרטי הקומיקס.

בסרט האחרון בסדרת הנוקמים (עידן אולטרון) איפשר ת’ור לחבריו לצוות לנסות בזה אחר זה להרים את הפטיש שלו, הוא כלי הנשק המעט מוזר אך מאוד אפקטיבי של בן האלים. צוות הנוקמים כולו נכשל, כאשר לפי ת’ור, לא יכול איש להרים את הפטיש אלא אם הוא ראוי לכך.

ככל הנראה כהשראה מתוך סדרת הסרטים של ת’ור והנוקמים שפקדה את אולמות הקולנוע בשנים האחרונות, בנה המייקר את הפטיש של ת’ור יחד עם מגנטים חזקים וקורא טביעות אצבע ייעודי, אליו הזין את טביעת האצבע שלו בלבד. כך, לא יכול איש להרים את “הפטיש של ת’ור” כאשר הונח על משטח עשוי מתכת, מלבדו.

צפו:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים