הכירו את G-RO: המזוודה הישראלית שמטריפה את KickStarter

פרויקט מימון המונים ישראלי חדש בשם G-RO עלה לאוויר לפני זמן לא רב וכבר הצליח לשבור את יעד הגיוס שהציב לעצמו, 125 אלף דולר, ונכון לכתיבת שורות אלה הוא אפילו הגיע לפי שלוש מיעד הגיוס המקורי שלו. לצד זאת יש לפרויקט 58 ימים נוספים להמשיך ולגייס תומכים נוספים.

למרבה ההפתעה G-RO אינו מוצר טכנולוגי קלאסי – לא תראו פה הולוגרמות מתקדמות, רכיב חומרה חדשני או אפילו תוכנה מתקדמת – G-RO היא פשוט מזוודה חדשנית שחרטה על דגלה לשנות באופן מהותי את הדרך בה מזוודות עשויות. הייחודיות של G-RO היא במבנה השונה שלה, שמעניק את מירב תשומת הלב לגלגלים של המזוודה.

G-RO כוללת שני גלגלים גדולים שנמצאים בצידי המזוודה ובכך נבדלת מלא מעט מזוודות אחרות. על פי בעלי הקמפיין, העיצוב החדש, לצד החומרים ממנו עשויים הגלילים, מאפשר ל-G-RO לנוע בקלות כמעט בכל תוואי שטח.

G-RO תדע לעבור בקלות בשלג, על אספלט, מדרכות ובעוד מגוון רחב של משטחים שבדרך כלל היו עושים חיים קשים למזוודות רגילות. גולת הכותרת היא העלייה במדרגות, שכעת מתאפשרת ביתר קלות בגלל שמרכז הכובד מתחלק בצורה טובה יותר, מה שמקל על ההרמה של המזוודה בזווית ישרה כלפי מעלה.

לצד הגלגלים, הושקעה מחשבה רבה גם במבנה הפנימי של המזוודה וכמובן בחומרים ממנה היא עשויה. דוגמא אחת לכך היא ידית הנשיאה, אשר עשויה מאלומיניום, מה שיאפשר לה להיות עמידה לאורך זמן. כמו כן, G-RO כוללת חלל מיוחד לטאבלטים ומחשבים ניידים ועוד תא מיוחד שמעניק גישה מהירה למסמכים או תעודות מזהות.

המזוודות של G-Ro (צילום: גאדג'טי)
המזוודות של G-Ro (צילום: גאדג’טי)

אף ש-G-RO אינה מכשיר טכנולוגי, כוללת המזוודה אפשרות שדרוג שתהפוך אותה למזוודה חכמה. השדרוג מאפשר הוספת רכיב אלקטרוני שכולל סוללה בנפח של 23,000mAh ועמה שני מחברי USB 2 שבאמצעותם ניתן להטעין מספר רחב של גאגדג’טים. בנוסף לכך כולל הרכיב חיישן קרבה שידע להתריע בפני המשתמש כי המזוודה נמצאת בקרבת מקום (אידאלי למסוע של המזוודות), ולקינוח, חיישן מיקום שיכול לסייע במציאת המזוודה אם חלילה תלך לאיבוד.

G-RO הייתה זמינה תחילה עבור 199 דולר, אך כעת היא זמינה לתומכים במחיר מינימלי של 279 דולר (1070 שקל) ועבור הרכיב האלקטרוני תצטרכו לשלם 100 דולר נוספים (383 שקל). המוודות עתידות להתחיל להישלח בחודש אוגוסט 2016 לתומכים הראשונים.

לעמוד הפרויקט – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים