סמסונג הגישה לאישור פטנט המאפשר מסך רגיש ללחיצה

סמסונג (IFA 2015) צילום: גאדג’טי

לא מזמן דיווחנו על שמועה לפיה מתכננת סמסונג ליישר קו עם דור האייפון הנוכחי, ולהטמיע מסך רגיש ללחיצה בסמארטפון הדגל הבא, ה-Galaxy S7. ממצאים חדשים מגלים כי ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית הגישה בקשה לאישור פטנט, המאשר כי החברה אכן עתידה להשמיש את הטכנולוגיה המוזכרת במכשיריה הבאים.

הדיווח החדש מחזק ומצטרף לדיווח שפרסמנו לאחרונה, כי חברת Synaptics, אשר הכריזה על שלוש סדרות של פאנלים רגישים ללחץ תחת המותג ClearPad, רמזה כי אפל ו-Huawei (עם מכשיר ה-Mate S שהוכרז בתערוכת IFA האחרונה בברלין) לא יהיו היחידות בשוק עם המסכים הרגישים ללחץ.

עוד הוסיפה Synaptics ואמרה כי בעת ההכרזה על סדרת הפאנלים החדשה, יצרניות רבות הביעו התעניינות וכי הפאנלים יועברו לייצור המוני כבר ברבעון הראשון של 2016, כאשר ה-Galaxy S7 עתיד להגיע אלינו באותו הרבעון. הדיווחים והשמועות לא משאירים הרבה מקום לספק, אך את האישור הסופי ככל הנראה נקבל לקראת השקת המכשיר החדש, או כאשר החברה תבחר לאשר זאת באופן רשמי.

מבחינת חומרה אין ספק שכל הכלים עומדים לרשות כלל היצרניות, אך מבחן התוצאה יהיה כאשר נראה את אותן החברות מצליחות להתאים את התוכנה והממשק הייחודי של כל אחת מהן, אל הטכנולוגיה החדשה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים