אלפבטא: גוגל מציעה למשתמשי יישום החיפוש באנדרואיד לנסות את גרסת הבטא

משרדי גוגל (צילום: גאדג'טי) משרדי גוגל (צילום: גאדג’טי)

ענקית החיפוש גוגל בישרה השבוע על פתיחתה של גרסת בטא פעילה ליישום החיפוש הקלאסי בפלטפורמת אנדרואיד, דבר שמאפשר לאלו החפצים בכך, לבחון את גרסאותיה הניסיוניות של האפליקציה עוד לפני שיוצעו כעדכון בחנות האפליקציות של החברה.

ההשתתפות בקבוצת המבחן, אשר מטרתה העיקרית היא להתנסות, לגבש חוות דעת ולדווח על כך לצוות פיתוח היישום, מתבצעת בשיטה המוכרת בה דוגלת גוגל יחד עם מרבית היישומים המציעים השתתפות בשלב הבטא: לשם ההרשמה הראשונית תידרשו לאשר את כוונתכם להפוך ל”בוחנים” בדף האינטרנט הייעודי, כאשר לאחר מכן, כל שתצטרכו לבצע הוא עדכון האפליקציה בחנות ה-Play, שכן העדכון הוא מגרסה סופית, לגרסת בטא חדשה יותר (זהירות – סכנת באגים!).

קרדיט: Reddit
קרדיט: Reddit

ההצעה להצטרף לתכנית הבטא של יישום החיפוש, הגיעה אל משתמשים רבים, אשר מערכת ניתוח השימוש איתרה כי הם מתעניינים בטכנולוגיה, בתור כרטיס בעמוד ה-Google Now במכשירם. בכרטיס הציגה החברה את ההשתתפות בתכנית כהזדמנות “לשחק עם תכונות ניסיוניות בטרם שחרורן“.

זוהי לא הפעם הראשונה בה מציעה גוגל להתנסות בגרסאות בטא ליישומיה, שכן לדפדפן ה-Chrome קיימת גרסת בטא המוצעת להורדה בנפרד מהאפליקציה המקורית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים