מכשיר הדגל iPhone 7 עשוי לשלב מסך עמיד בפני שברים

מסך iPhone 6S שבור (צילום ועיבוד: גאדג'טי) מסך iPhone 6S שבור (צילום ועיבוד: גאדג’טי)

אפל עשויה לשלב בסמארטפון הדגל שלה עבור שנת 2016, אייפון 7, טכנולוגיה ייחודית במינה שתגן על מסך המכשיר מפני שברים ונפילות, זאת על פי פטנט אותו הגישה למשרד הפטנטים האמריקאי (USPTO) במהלך חודש אפריל 2014.

על פי בקשת הפטנט, שפרטיה פורסמו ע”י המשרד ביום חמישי האחרון, פיתחה אפל מערכת מכנית חדשה שתגן על הזכוכית הקדמית של מסך המכשיר באמצעות ארבעה רכיבים פיזיים הממוקמים בכל פינות המסך, שיופעלו באופן אוטומטי ברגע בו נופל או מחליק המכשיר מידי המשתמש.

iPhone 7 Active Screen Protection
“הגנת מסך פעילה למכשירים אלקטרוניים” – האם כך יסתיים עידן שברי המסך בסמארטפונים?

המערכת, שקיבלה את השם “הגנת מסך פעילה עבור מכשירים אלקטרוניים” (Active Screen Protection for Electronic Devices), תדע לזהות את הרגע המדוייק בו נופל המכשיר באמצעות שימוש בחיישני המכשיר השונים, ביניהם עשוי להיות גם חיישן הצילום. בעת שתזהה המערכת שהנפילה פסקה, יחזרו ארבעת הרכיבים המכניים למקומם ויאפשרו את המשך השימוש במכשיר.

שם המערכת והכותרת תחתיה הגישה אפל את הפטנט מעידים כי היא עשויה לשלב טכנולוגיה זו במגוון מכשירים נוסף על אייפונים. פטנט זה מגיע ימים אחדים לאחר הערכות חברת Piper Jaffray, שהעידו על כך שאפל עשויה לוותר על כפתור הבית הפיזי למען שינוי במימדי המכשיר וצמצום השטחים המתים בו. באמצעות צעד זה, אם ימומש, עשוי מסך המכשיר להפוך לרגיש במיוחד מפני פגיעות.

iPhone 7 Active Screen Protection 2

אין אנו יודעים האם אכן יצא פטנט זה לפועל, שכן אפל מגישה עשרות פטנטים מדי שנה, חלקם ממוממשים וחלקם נשארים במגירה עשירת הפטנטים של החברה מקופרטינו.

אנו, בכל אופן, בהחלט מקווים לראות את מימושה של מערכת זו במכשירי אייפון עתידיים – ומה איתכם?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים