יומו של הטנטקל מקבל חידוש מאת טים שייפר

אוהבי הרפתקאות, הריעו! המשחק “יומו של הטנטקל”, או בשמו המקורי Maniac Mansion: Day of the Tentacle יקבל חידוש ומתיחת פנים מאת Double Fine, הסטודיו אותו הקים טים שייפר (Tim Schafer) אחרי שעזב את LucasArts. אלו הן חדשות נהדרות למעריצי המשחק ולאוהדי ז’אנר ההרפתקאות כולו: טים שייפר הוא זה שהוביל את הפרויקט המקורי ב-1993, וכעת המשחק שב לטיפולו לצורך חידוש.

המשחק המשעשע יקבל טיפול מכובד ונרחב: הגרפיקה תשודרג ל-HD ברזולוציה גבוהה, אך תשמור על הטון המקורי באופן אדוק; קלטות האודיו של שחקני הקול נשלפו מהמחסן, יעברו עיבוד מודרני וישולבו באיכות גבוהה בגרסה המחודשת; ולבסוף, המשחק יכלול ממשק חדש בסגנון Broken Age, אך ניתן יהיה גם להשתמש בממשק הקלאסי של המשחק המקורי.

מעבר לכך, ניתן יהיה גם לשחק במשחק בגרפיקה המקורית משנות התשעים ולהשתמש בממשק החדש, או לחלופין לשחק עם גרפיקה מעודכנת והממשק הקלאסי, או כל שילוב של השניים שיניח את דעתכם. בנוסף נמסר כי הסוד המוכר של Day of the Tentacle, המאפשר לשחק במשחק הקודם בסדרה (“אחוזת המטורפים”) יחזור גם הוא, אם כי “אחוזת המטורפים” לא יעבור שדרוגים דומים.

אני מאמין שהיוצרים המקוריים הם אלה שצריכים לבצע את החידוש“, אמר שייפר בראיון ל-Shacknews. שייפר הרחיב גם על העיתוי ליצירת גרסה מחודשת: “הרגשתי שיש חלון הזדמנויות שעומד להיסגר. מי שעבד על המשחק המקורי עדיין בתעשיה, והארכיבים [עם חומרי המשחק], ידענו איפה הם. בעוד כמה שנים, אני לא יודע מה היה קורה. הדברים האלה יכלו ללכת לאיבוד. אז זה היה סוג של ‘עכשיו או לעולם לא’“.

Day of the Tentacle Remastered מתוכנן לצאת במהלך 2016 ל-PlayStation 4, PS Vita, ולמחשב האישי (חלונות ומק).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים