גוגל משיקה אפליקציה חדשה בשם Who’s Down לתיאום מפגשים בין חברים

גוגל שחררה אפליקציה חדשה פרי פיתוחה הנושאת את השם “Who’s Down” ותפקידה הוא לבצע תיאום בין חברים בנוגע ליציאה משותפת או פעילות מסוימת. כל משתמש יוכל להגדיר את פרק הזמן בו הוא פנוי, כאשר ברירת המחדל היא פרק זמן של מספר שעות, ובכך ליידע את חבריו שהוא פתוח להצעות.

באפליקציה ניתן ליזום פעילויות שונות כדוגמת: סרט, פיצה, משחק וכדומה ואז להודיע לשאר החברים כי אתם מזמינים אותם לקחת חלק במפגש. לאחר שמשתמשים נוספים מצטרפים לאותו אירוע, נפתח בין כולם צ’אט פנימי בו יכולים חברי המפגש לקבוע את שעת ההתכנסות, מקום המפגש הסופי ולהוסיף הערות מיוחדות.

גוגל הבינה כי לא מעט מהשיחות שאנו מבצעים עם חברים או בני משפחה הן סביב הרצון לחלוק חוויות משותפות עם האנשים שקרובים אלינו. מרביתינו עושים זאת בשיחה אחד על אחד בוואטסאפ או אפילו בקבוצות ייעודיות של חברים או משפחה. באמצעות האפליקציה החדשה שואפת גוגל לנגוס במעט בנתח השוק של וואטסאפ ופייסבוק ולהציע כלי יעיל יותר לקביעת מפגשים והוצאתם לפועל.

מלבד השימושים הקובנציונלים, קשה להסתיר את העבודה כי גוגל מנסה לקרוץ גם לבני נוער וסטודנטים שיעשו באפליקציה שימושיים קצת יותר “יצרתיים”. קבוצה זו של משתמשים הוכיחה עצמה כאחת המשמעותיות בעולם ההיי-טק וככזו שיכולה להפוך סטארטאפים קטנים למעצמות של ממש (ע”ע סנאפצ’אט).

נכון לעכשיו האפליקציה זמינה רק למשתמשים בעלי הזמנה, זאת ככל הנראה כדי שתוכל גוגל לשלוט טוב יותר על קצב האימוץ שלה. בינתיים, כל שאר המשתמשים חסרי המזל יוכלו גם הפעם להיכנס לרשימת המתנה ולחכות שתורם יגיע. נתון מעניין, שמאשש את הנאמר בפסקה הקודמת, הוא שאלו שכבר ממתינים להרשמה נשאלו אודות בית הספר שבו הם לומדים.

להורדה לאנדרואיד – לחצו כאן.

להורדה ל-iOS – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים